BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//jEvents 2.0 for Joomla//EN CALSCALE:GREGORIAN METHOD:PUBLISH BEGIN:VEVENT UID:fb34dab0c46b555f378809476dfb3bad CATEGORIES:Біблія за рік на сьогоднi SUMMARY:Біблія за рік на сьогодні DESCRIPTION;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE:
13 липня: 1Хронік 15:1-16:36, Римлян 1:18-32, Псалом 9:22-36 (РСП, NIV: 10:1-15), Приповісті 19:6-7
Римлян 1:18-32:
< p style="text-align: center;">John Martin (1789–1854). Зруйнування Содо му.18 Бо гнів Божий з'являється з неба на всяку безбожніс ть і неправду людей, що правду гамують неправдою,
19 тому, що т е, що можна знати про Бога, явне для них, бо їм Бог об'явив.
Ян Брейгель Старший (Оксамитовий)& nbsp;(1568/9-1625). Земний рай.
20 Бо Його невидиме від ст ворення світу, власне Його вічна сила й Божество, думанням про твори стає в идиме. Так що нема їм виправдання,
Ян Брейгель Старший (Оксамитовий) (1568/9-162 5). Земля.
21 бо, пізнавши Бога, не прославляли Його, як Б ога, і не дякували, але знікчемніли своїми думками, і запаморочилось нерозу мне їхнє серце.
Давньоєгипетське мистецтво - ілюстрація до КНИГИ МЕРТВИХ.< /em>
22 Називаючи себе мудрими, вони потуманіли,
23 і славу нетлінного Бога змінили на подобу образа тлінної людини, і птахів, і чотириногих, і гадів.
Поклоніння ведмедю. Japanese scroll pai nting, близько 1870.
24 Тому то й видав їх Бог у пожадливо стях їхніх сердець на нечистість, щоб вони самі знеславляли тіла свої.
< p> 25 Вони Божу правду замінили на неправду, і честь віддавали, і служ или створінню більш, як Творцеві, що благословенний навіки, амінь.Ло́уренс А́льма-Таде́ма (1836-1912). Сапфо і Алкей.
26 Через це Бог їх видав на пожадливі сть ганебну, бо їхні жінки замінили природне єднання на протиприродне.
< p style="text-align: center;">Simeon Solomon&n bsp;(1840–1905). Сапфо та Ірена. (1865, акварель)
27 Так с амо й чоловіки, позоставивши природне єднання з жіночою статтю, розпалилися своєю пожадливістю один до одного, і чоловіки з чоловіками сором чинили. І вони прийняли в собі відплату, відповідну їхньому блудові.
Адольф Буг ро (1825-1905). Данте і Вергілій в Пеклі спостерігають покарання гомосексуа лістів (ілюстрація до Божественної Комедії).
28 А що вони не вважали за потрібне мати Бога в пізнанні, видав їх Бог на розум пе ревернений, щоб чинили непристойне.
Фредді Меркюрі (група QUEEN). Світлина ост анніх років життя незадовго до смерті, спричиненої СНІДОМ внаслідок гомосек суалізму.
29 Вони повні всякої неправди, лукавства, зажерл ивости, злоби, повні заздрости, убивства, суперечки, омани, лихих звичаїв,< /p>
30 обмовники, наклепники, богоненавидники, напасники, чваньки, пишні, винахідники зла, неслухняні батькам,
31 нерозумні, зрадн ики, нелюбовні, немилостиві.
Навчальний плакат для християнських шкіл.
32 Вони знають присуд Божий, що ті, хто чинить таке, варті смерти, а проте не тільки самі чинять, але й хвалять тих, хто робить таке.
Васілій Верещагін (1842-1904). Апоф еоз війни.
Псалом 9:22-36 < em>(РСП: 10:1-15):
10:1 Для чого стоїш Ти, о Господи, здалека, в час недолі ховаєшся?
Pieter de Grebber (1600-1 652). Давид на молитві (близько 1640).
2 Безбожний в своїм гордуванні женеться за вбогим, хай схоплені будуть у підступах, які замишл яли вони!
3 Бо жаданням своєї душі нечестивий пишається, а ласу н проклинає, зневажає він Господа.
4 У гордощах каже безбожний, що Він не слідкує, бо Бога нема, оце всі його помисли!...
5 Си льні дороги його повсякчасно, від нього суди Твої високо, тим то віддмухує він ворогів своїх...
Leandro Bassa no (1557-1622). Багач і Лазар.
6 Сказав він у серці своєму : Я не захитаюсь, бо лиха навіки не буде мені...
7 Уста його по вні прокляття й обмани та зради, під його язиком злочинство й переступ.
8 Причаївшись, сидить на подвір'ях, мордує невинного, його очі слі дкують за вбогим...
9 В укритті він чатує, як лев той у зарості , чатує схопити убогого, хапає убогого й тягне його в свою сітку...
< /p>
Пітер Пауль Рубенс (1577-1640). Даниїл у ямі із левами.
10 Припадає, знижається він, і по падають убогі в його міцні кігті...
11 Безбожний говорить у сер ці своїм: Бог забув, заховав Він обличчя Своє, не побачить ніколи.
&n bsp;12 Устань же, о Господи Боже, руку Свою підійми, не забудь про убогих!< /p>
13 Чому нечестивий ображує Бога і говорить у серці своїм, що Ти не слідкуєш?
Ніколя Пуссен (1594-16 65). Бог-Отець.
14 Але Ти все бачиш, бо спостерігаєш злочинство та утиск, щоб віддати Своєю рукою! На Тебе слабий опирається, Т и сироті помічник.
15 Зламай же рамено безбожному, і злого скар ай за неправду його, аж більше не знайдеш його!
Приповісті 19:6-7:
Palma il Giovane (1548/1550-1628). Розваги Блудного си на.
6 Багато-хто годять тому, хто гостинці дає, і кожен то вариш людині, яка не скупиться на дари.
& nbsp;
Johann Wolfgang Baumgartner (1702-1761).Блудний син промотує свій спадок, живучи із повіями.
7 Бідаря ненавидять всі браття його, а тимбільш його приятелі відпадають від нього; а коли за словами поради женеться, нема їх!
Пьер Сесиль Пюві де Шаванн (1824-18 98). Блудний син (1879).
1Хронік 15 :1-16:36:
15:1 І поробив він собі доми в Давидовому Місті, і приготовив місце на Божого ковчега, і розтягнув для нього скинію.
2 Тоді Давид сказав, щоб ніхто не носив Божого ковчега, окрім Левитів, бо їх вибрав Господь носити ковчега Господа та служити Йому аж нав іки.
Джеймс Тіссо (1836-190 2). Левити несуть Ковчег через Йордан.
3 І Давид зібрав ус ього Ізраїля до Єрусалиму, щоб винести Господнього ковчега на його місце, я ке приготовив йому він.
4 І зібрав Давид Ааронових синів та Лев итів.
5 Від Кегатових синів: зверхник Уріїл, а братів його сотн я й двадцять.
6 Від синів Мерарі: зверхник Асая, а братів його двісті й двадцять.
Джеймс Тіссо (1836-1902). Два священика перед Ковчегом Свідоцт ва.
7 Від Ґершомових синів: зверхник Йоїл, а братів його сотня й тридцять.
8 Від Еліцафанових синів: зверх ник Шемая, а братів його двісті.
9 Від Хевронових синів: зверхн ик Еліїл, а братів його вісімдесят.
10 Від Уззіїлових синів: зв ерхник Аммінадав, а братів його сотня й дванадцять.
Тіссо Джеймс (1836-1902). Левити.
< p> 11 І покликав Давид священиків Садока та Евіятара, та Левитів: Урії ла, Асаю, і Йоїла, Шемаю і Еліїла, і Аммінадава12 та й сказав до них: Ви голови родів Левитів. Освятіться ви та ваші брати, і перенесете ковчега Господа, Бога Ізраїлевого, до місця, яке приготовив я йому.
& nbsp;13 Бо через те, що спочатку не ви це робили, то вдарив нас Господь, Бо г наш, бо ми не шукали Його так, як належало.
14 І освятилися с вященики та Левити, щоб перенести ковчега Господа, Бога Ізраїлевого.
The Morgan Bible (the Crusade r Bible або Maciejowski Bible) (близько 1240-1250). Перенесення К овчега.
15 І понесли сини Левитів Божого ковчега, як наказ ав був Мойсей за Господнім словом, на плечах своїх, на держаках, на собі. p>
16 І сказав Давид зверхникам Левитів, щоб поставили своїх братів співаків на приладдях пісні, на цитрах, арфах, та тих, що грають на цимбал ах, щоб піднести голос на радість.
17 І поставили Левити Гемана , Йоїлового сина, а з братів його Асафа, сина Берехії, а з синів Мерарі, їх ніх братів Етана, сина Кушаї.
Luigi Ademollo (1764-1849). Давид і левити п ереносять Крвчег Завіту
18 А з ними їхніх братів других: Захарія, і Яазіїла, і Шемірамота, і Єхіїла, і Унні, Еліава, і Бенаю, і Маасею, і Маттітію, і Еліфлея, і Мікнею, і Овед-Едома, і Єіїла, придверних.
19 А співаків: Гемана, Асафа та Етана грати на мід яних цимбалах.
20 А Захарія, і Азіїла, і Шемірамота, і Єхіїла, і Унні, і Еліава, і Маасею, і Бенаю на цитрах, на аламот.
21 А Маттітію, і Еліфелегу, і Мікнею, і Овед-Едома, і Єїла, і Азазію на арфах, н а октаві, щоб починати гру.
Domenico Gargiulo called Micco Spadaro (1609/1610 – ca.1675). Перенесення ковчегу Завіта
22 А Кенанію, зверхника Левитів, над ношенням; він навчав носити, бо вмів того.
23 А Бе рехія та Елкана придверні при ковчезі.
24 А Шеванія, І Йосафат, і Натанаїл, і Амасай, і Захарій, і Беная, і Еліезер, священики, сурмили в сурми перед Божим ковчегом, а Овед-Едом та Єхійя придверні для ковчега.
Невідомий німецький? художник 16ст. Давид і левити переносять Ковчег Завіту.
25 І пішов Давид і Ізраїлеві старші та тисячники, щоб перенести ковчега Господнього за повіту з Овед-Едомового дому з радістю.
26 І сталося, коли Бог допомагав Левитам, що несли ковчега Господнього заповіту, то вони принесли в жертву сім биків та сім баранів.
Джеймс Тіссо (1836-1902). Давид танцює перед Ковчегом Завіту.
& nbsp;27 А Давид був зодягнений в одежу з вісону, як і всі Левити, що несли ковчега, і співаки, і Кенанія, зверхник ношення і співаків, а на Давиді був ще й льняний ефод.
28 І ввесь Ізраїль ніс ковчега Господнього заповіту з радісним криком, і зо звуком рога, і з сурмами, і з цимбалами, г раючи на цитрах та на арфах.
Джеймс Тіссо (1836-1902). Мелх олп дивиться з вікна на Давида
29 І сталося, коли ковчег Г осподнього заповіту прийшов аж до Давидового Міста, то Мелхола, Саулова доч ка, виглядала через вікно. І побачила вона царя Давида, що танцював та грав , і зневажила його в своєму серці.
16:1 І принесли вони Божого ковчега, і поставили його в середині скинії, що розтягнув для нього Давид, і принесли цілопалення та мирні жертви перед Божим лицем.
  ;2 І покінчив Давид приносити цілопалення та мирні жертви, та й поблагослов ив народ Ім'ям Господнім.
Luigi Ademollo (1764-1849). Давид і левити переносять Крвчег Завіту (1816). (фрагмент).
3 І він поділив для всякого Ізраїлевого мужа, від чоловіка й аж до жінки, кожному по буханцеві хліба, і по кавалкові м'яс а та по виноградному калачеві.
4 І він попризначував перед Госп однім ковчегом із Левитів служачих, щоб вони визнавали, і прославляли, і хв алили Господа, Бога Ізраїлевого:
5 Асаф був головою, а другий п о ньому Захарій, Єіїл, і Шемірамот, і Хіїл, і Маттітія, і Еліяв, і Беная, і Овед-Едом, і Єіїл на знаряддях цитр та на арфах, а Асаф голосно грав на ци мбалах.
6 А священики Беная та Яхазіїл на сурмах, завжди перед ковчегом Божого заповіту.
7 Того дня, тоді Давид дав уперше пса лма на подяку Господеві через Асафа та братів його:
Ян д е Брай (1627-1697). Давид грає на арфі.
8 Дякуйте Гос поду, кличте Ім'я Його, серед народів звіщайте про вчинки Його!
  ;9 Співайте Йому, грайте Йому, говоріть про всі чуда Його!
10 Х валіться святим Його Йменням, хай тішиться серце шукаючих Господа!
&n bsp;11 Пошукуйте Господа й силу Його, лице Його завжди шукайте!
  ;12 Пам'ятайте про чуда Його, які Він учинив, про ознаки Його та про присуд и уст Його
13 ви, насіння Ізраїля, раба Його, сини Яковові, виб ранці Його!
Gerrit van Ho nthorst (1590-1656). Цар Давид грає на арфі (1622).
1 4 Він Господь, Бог наш, по цілій землі Його присуди!
15 Пам'ята йте навіки Його заповіта, слово, яке наказав Він на тисячу родів,
&nb sp;16 що склав Він Його з Авраамом, і присягу Його для Ісака.
1 7 І Він поставив його за Закона для Якова, Ізраїлеві заповітом навіки,
< p> 18 говорячи: Дам тобі край ханаанський, як наділ спадщини для вас!< /p>József Molnár (1821-1899). Авраам.
19 Тоді їх було невелике числ о, нечисленні були та приходьки на іншій землі,
20 і від народу ходили вони до народу, і від царства до іншого люду.
21 Не доз волив нікому Він кривдити їх, і за них Він царям докоряв:
22 Не доторкуйтеся до Моїх помазанців, а пророкам Моїм не робіте лихого!
Бенджамін Вест (1738-1820). І сус Навин та ізраїльтяни переходять Йордан.
23 Господеві с півайте, вся земле, з дня-на-день сповіщайте спасіння Його!
24 Розповідайте про славу Його між поганами, про чуда Його між усіма народами.
25 Бо великий Господь і прославлений вельми, і Він найгрізніши й над богів усіх!
26 Бо всі боги народів божки, а Господь небес а сотворив!
27 Слава та велич перед лицем Його, сила та радість на місці Його.
Джеймс Тісс о (1836-1902). Євреї побивають своїх ворогів.
28 Дайте Гос поду, роди народів, дайте Господу славу та силу,
29 дайте Госпо ду славу Ймення Його, приносьте дарунка й приходьте перед лице Його! Кланяй теся Господеві в величчі святому!
30 Перед лицем Його затремти, уся земле, бо міцно поставлений всесвіт, щоб не захитався!
31 Хай небо радіє, і хай веселиться земля, і хай серед народів говорять: Царює Господь!
Нікола Пуссен ( 1598-1665). Радісна пісня євреїв після перехтину Чнрвоне море.
& nbsp;32 Нехай гримить море й його повнота, нехай поле радіє та все, що на н ьому!
33 Тоді перед Господнім лицем дерева лісні заспівають, бо землю судити йде Він.
34 Дякуйте Господу, добрий бо Він, бо на віки Його милосердя!
35 І промовте: Спаси нас, о Боже спасіння нашого, і збери нас, і нас урятуй від народів, щоб дякувати Йменню святому Твоєму, щоб Твоєю хвалитися славою!
36 Благословенний Господь, Бог Ізраїлів, від віку й навіки! А народ увесь сказав: Амінь і Хвала Господ еві!
Greek Catho lic icon (Cathedral of Hajdúdorog, Hungary). King David with the lyre (the end of the 18th century).
DTSTAMP:20240328T204201Z DTSTART:20150713T000000Z DTEND:20150713T220000Z SEQUENCE:0 RRULE:FREQ=YEARLY;COUNT=999;INTERVAL=1;BYYEARDAY=+194 TRANSP:OPAQUE END:VEVENT END:VCALENDAR