BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//jEvents 2.0 for Joomla//EN CALSCALE:GREGORIAN METHOD:PUBLISH BEGIN:VEVENT UID:c0c0bf36e5d6477252e96b3da6ad9015 CATEGORIES:Біблія за рік на сьогоднi SUMMARY:Біблія за рік на сьогодні DESCRIPTION;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE:
6 серпня: Ездра 3:1-4:24, 1Коринтян
2:6-3:4, Псалом 27(28):1-9 (РСП, NIV: 28:1-9)
1Коринтян 2:6-3:4:< /p>
Gaspar de Crayer (1582-1669). Два апостоли.
2: 6 А ми говоримо про мудрість між досконалими, але мудрість не віку цього, а ні володарів цього віку, що гинуть,
7 але ми говоримо Божу мудр ість у таємниці, приховану, яку Бог перед віками призначив нам на славу,
8 яку ніхто з володарів цього віку не пізнав; коли б бо пізнали б ули, то не розп'яли б вони Господа слави!
Джо́тто ді Бондо́не (бл.1267-1337). Розп'я ття Христа.
9 Але, як написано: Чого око не бачило й вухо не чуло, і що на серце людині не впало, те Бог приготував був тим, хто люби ть Його!
10 А нам Бог відкрив це Своїм Духом, усе бо досліджує Дух, навіть Божі глибини.
11 Хто бо з людей знає речі людські, окрім людського духа, що в нім проживає? Так само не знає ніхто й речей Бож их, окрім Духа Божого.
12 А ми прийняли духа не світу, але Духа , що з Бога, щоб знати про речі, від Бога даровані нам,
Причастя. Фреска.
13 що й говоримо не вивченими словами людської мудрост и, але вивченими від Духа Святого, порівнюючи духовне до духовного.
& nbsp;14 А людина тілесна не приймає речей, що від Божого Духа, бо їй це глу пота, і вона зрозуміти їх не може, бо вони розуміються тільки духовно.
< p> 15 Духовна ж людина судить усе, а її судити не може ніхто.&n bsp;16 Бо хто розум Господній пізнав, який би його міг навчати? А ми маємо розум Христів!
3:1 І я, браття, не міг говорити до вас, як до духовни х, але як до тілесних, як до немовлят у Христі.
Хосе де Рібера (1591-1652). Апостол Павло.< /em>
2 Я вас годував молоком, а не твердою їжею, бо ви не могли її їсти, та й тепер ще не можете,
3 бо ви ще тілесні. Бо коли заздрість та суперечки між вами, то чи ж ви не тілесні, і хіба не полюдсько му робите?
4 Бо коли хто каже: Я ж Павлів, а інший: Я Аполлосів , то чи ж ви не тілесні?
Псалом 27(28):1-9 (РСП, NIV: 28:1-9):
1 Давидів. До Т ебе я кличу, о Господи скеле моя, не будь же безмовним до мене, бо коли Ти замовкнеш до мене, я стану подібний до тих, що сходять до гробу...
< /p>
Hendrick Jansz ter Brugghen &nbs p;(1588-1629). Цар Давид.
2 Почуй голос благання мог о, як я кличу до Тебе, коли руки свої я підношу до храму святого Твого!
3 Не хапай мене з грішними й тими, хто чинить безправство, хто пле те своїм ближнім про мир, але зло в їхнім серці!
4 Віддай їм за їхнім учинком, і за злом їхніх учинків, згідно з ділом їхніх рук Ти їм дай , верни їм заслужене ними,
5 бо вони не вдивляються в чинність Господню й діла Його рук, нехай їх поруйнує, й нехай не будує Він їх!
6 Благословенний Господь, бо Він почув голос благання мого!
Ci ma da Conegliano (1460–1518). Бог-Отець.
7 Господь мо я сила та щит мій, на нього надіялось серце моє, й Він мені допоміг, і втіш илося моє серце, і співом своїм я прославлю Його!
8 Господь сил а народу Свого, і захист спасіння Свого помазанця!
9 Спаси Свій народ, і поблагослови спадщину Свою, і спаси їх, і піднось їх навіки!
< p>Приповісті 20:24-25:
Карл Генріх Блох (1834-1 890). Таємна Вечеря.
24 Від Господа кроки людини, а людина як вона зрозуміє дорогу свою?
25 Тенета людині казати св яте нерозважно, а згодом свої обітниці досліджувати.
Карл Генріх Блох (1834-1890). Зречення Петра. p>
Ездра 3:1-4:24:
< span style="font-family: Arial, sans-serif;">3:1 А коли настав сьомий місяц ь, і Ізраїлеві сини були по містах, то зібрався народ, як один чоловік, до Єрусалиму.
Юліус Шнорр фон Карольсфельд (1794-1872
). Повернення з полону.
2 І встав Ісус, син Йоцадаків, та б рати його священики, і Зоровавель, син Шеалтіїлів, та брати його, і збудува ли жертівника Бога Ізраїля, щоб приносити на ньому цілопалення, як написано в Законі Мойсея, Божого чоловіка.
3 І поставили міцно жертівника на його основі, бо були вони в страху від народів країв, і приносили на ньому цілопалення для Господа, цілопалення на ранок та на вечір.
4 І справили свято Кучок, як написано, і щ оденні цілопалення в кількості за постановою щодо жертов на кожен день,
5 а по тому ц ілопалення стале, і на молодики, і на всі присвячені Господеві свята, і для кожного, хто жертвує добровільну жертву для Господа.
Юліус Шнорр фон Карольсфельд (1794-1872). Відбудова храму.
6 Від першого дня сьомого місяця зачал и приносити цілопалення для Господа. А під Господній храм не були ще поклад ені основи.
&nbs p;7 І дали срібла каменярам та теслям, і їжі, і питва та оливи, сидонянам т а тирянам, щоб достачали кедрові дерева з Ливану до Яфського моря за дозвол ом їм Кіра, царя перського.
8 А другого року по своєму приході до Божого дому до Єрус алиму, другого місяця, почали робити Зоровавель, син Шеалтіїлів, і Ісус, си н Йоцадаків, і решта їхніх братів, священики та Левити, і всі, хто поприход ив з неволі в Єрусалим, а Левитів від віку двадцяти років і вище поставили керувати над працею Господнього дому.
9 І став Ісус, сини його та брати його, Кадміїл та сини його, сини Юдині, як один чоловік, на догляд над робітниками праці в Божому домі, сини Хенададові, сини їх та їхні брати, Левити.
< p>Левити сурмлять. Ілюстрація до Біблії.
10 А коли клали основу Господнього храму, то поставили облаченних священиків із сурмами, а Левитів, Асафових синів, і з цимбалами, щоб славити Господа за уставом Давида, Ізраїлевого царя.
11 І відповіли вони хвалою та подякою Господеві, Добрий бо Він, бо навіки Його милосердя н а Ізраїля. А ввесь народ викликував гучним покликом, славлячи Господа за ос нову Господнього дому!
12 А багато-хто зо священиків і Левитів та з голів батьківськи х родів, старші, що бачили перший храм, при заснуванні його, того храму, св оїми очима, плакали ревним голосом, а багато-хто покликували піднесеним гол осом у радості...
13 І не міг народ розпізнати голосу поклику радости від голосу плач у народу, бо народ сильно викликував, а голос був чутий аж далеко...
В ідбудова храму Ездрою. Книжкова ілюстрація.
4:1 І почули Юдині та Веніяминові вороги, що вигнанці будують храма Господеві, Богові Ізраїля.
2 І прийшли вони до Зоровавеля т а до голів батьківських родів, та й сказали їм: І ми будемо будувати з вами , бо ми звертаємось, як ви, до вашого Бога, і ми приносимо Йому жертви від днів Есар-Хаддона, царя асирійського, що привів нас сюди.
4 І став народ тієї землі ослаблювати руки Ю диного народу та страхати їх при будуванні.
5 І підкуплювали вони проти них дорадникі в царських, щоб заламати їхній задум, по всі дні Кіра, царя перського, й аж до царювання Дарія, царя перського.
6 А за царя Ахашвероша, на початку його царюванн я, написали вони оскарження на мешканців Юдеї та Єрусалиму.
Гійом Руйє - Guillaume Rouillé (1518–1589): Prom ptuarii Iconum Insigniorum. Цар Артаксеркс.
7 А за днів Артаксеркса написав Б ішлам, Мітредат, Товеїл та решта товаришів його до Артаксеркса, царя перськ ого. А лист був написаний по-арамейськи, а перекладений по-перськи.< /p>
8 Начальник Рехум та писар Шімай написали одного листа проти Єрусалиму до царя Артаксеркса о так.
9 Тод і начальник Рехум та писар Шімшай та решта товаришів його, судді й урядники , писарчуки, писарі, аркев'яни, вавилоняни, шушаняни, цебто еламіти,
10 та решта наро дів, яких повиганяв Аснаппар, великий та славний, й осадив їх у місті Самар ії та в решті Заріччя.
11 Оце відпис листа, що послали до нього: До царя Артаксеркса твої раби, люди Заріччя. І ось
12 щоб було відоме цареві, що Юдеї, які вийшли від теб е до нас, прибули до Єрусалиму. Вони будують місто бунтівниче та шкідливе, і вдосконалюють мури, а підвалини поліпшили.
Гюстав Доре (1832-1883). Відбудова храму Ездрою.
13 А тепер щоб було відоме цареві, що коли тільки це місто буде збудоване, а мури закінчаться, вони не будуть давати ані данини, ані податк у, ані мита, а це буде шкодити царському прибуткові.
14 І ото, беручи на увагу, що сі ль царського палацу сіль наша, а царський сором не випадає нам бачити, тому ми посилаємо й завідомляємо царя,
15 щоб пошукали в книзі споминів батьків твоїх, і ти знайдеш у книзі споминів, і знатимеш, що місто це місто бунтівниче та шк ідливе царям та округам, і що в ньому підіймали бунт від правіку, чому міст о це було зруйноване.
Джеймс Тіссо (1836-1902). Зруйнування Єрусалиму та взя ття євреїв до полону до Вавилону.
16 Ми сповіщаємо царя, що коли тільки місто це буде д обудоване, а мури закінчаться, то через те не буде тобі частки в Заріччі. span>
17 Цар посл ав відповідь: Начальникові Рехумові, і писареві Шімшаєві, та решті їхніх то варишів, що сидять у Самарії, і решта Заріччя: Мир вам! А тепер,
18 лист, якого ви по слали до нас, виразно прочитаний передо мною.
19 І був виданий від мене наказ, і шукали та й знайшли, що місто це з давніх-давен підіймалося на царів, і повстання та бунт робил ися в ньому.
&nb sp;20 І могутні царі були над Єрусалимом, і панували в усьому Заріччі, а да нина, податок та мито давалися їм.
& nbsp;
Pedro Be rruguete (c.1450–1504). Цар Давид. Цар Соломон.
21 А тепер видайте наказа, щ об спинилися ці люди, а місто це не будувалося, поки від мене не буде видан ий новий наказ.
22 І будьте бережні, щоб через це не зробити помилки. Нащо ростиме зл о на шкоду царям?
23 Тоді, як тільки був прочитаний відпис листа царя Артаксеркса пер ед Рехумом і писарем Шімшаєм та їхніми товаришами, пішли вони поспішно до Є русалиму, і спинили роботу їх зброєю та насиллям!
24 Тим спинилася робота Божого дому , що в Єрусалимі, і спинилася вона аж до другого року царювання Дарія, царя перського...
< /span>
Перський цар Дарій І (рельєфи та барельєфи 5 століття до Хр иста)
DTSTAMP:20240328T202524Z DTSTART:20150806T000000Z DTEND:20150806T220000Z SEQUENCE:0 RRULE:FREQ=YEARLY;COUNT=999;INTERVAL=1;BYYEARDAY=+218 TRANSP:OPAQUE END:VEVENT END:VCALENDAR