BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//jEvents 2.0 for Joomla//EN CALSCALE:GREGORIAN METHOD:PUBLISH BEGIN:VEVENT UID:022749d740b275ce057e4e205f7c1a2d CATEGORIES:Біблія за рік на сьогоднi SUMMARY:Біблія за рік на сьогодні DESCRIPTION;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE:
16 січня: Буття 32:13-34:31, Матвія 11:7-30, Псалом 13(14):1-7 (РСП: 14:1-7), П риповісті 3:19-20
Матвія 11:7-30:
< /p>
José Leonardo (1601-before 1653) . Іван Христитель у пустелі.
7 Як вони ж відійшли, Ісус пр о Івана почав говорити народові: На що ви ходили в пустиню дивитися? Чи на очерет, що вітер гойдає його?
8 Та на що ви дивитись ходили? Мо же на чоловіка, у м'які шати одягненого? Аджеж ті, хто носить м'яке, по пал атах царських.
Anastasio Fontebuoni (1571-1626). Іван Христитель у пуст елі.
9 По що ж ви ходили? Може бачити пророка? Так, кажу в ам, навіть більш, як пророка.
10 Бо це ж той, що про нього напи сано: Ось перед обличчя Твоє посилаю Свого посланця, який перед Тобою дорог у Твою приготує!
Алєксандр Ів анов (1806-1858). Христос являє Себе людям.
11 Поправді ка жу вам: Між народженими від жінок не було більшого над Івана Христителя! Та найменший у Царстві Небеснім той більший від нього!
12 Від дні в же Івана Христителя й досі Царство Небесне здобувається силою, і ті, хто вживає зусилля, хапають його.
13 Усі бо Пророки й Закон до Іван а провіщували.
14 Коли ж хочете знати, то Ілля він, що має прий ти.
15 Хто має вуха, нехай слухає!
Тіціан Вечелліо (1477-1576) . Ісус Христос.
16 До кого ж цей рід прирівняю? До хлоп'ят він подібний, що на ринку сидять та вигукують іншим,
17 і кажу ть: Ми вам грали, а ви не танцювали, ми співали вам жалібно, та не плакали ви...
18 Бо прийшов був Іван, що не їв і не пив, вони ж кажуть: Він демона має.
19 Прийшов же Син Людський, що їсть і п'є, вон и ж кажуть: Чоловік ось, ласун і п'яниця, Він приятель митників і грішників . І виправдалася мудрість своїми ділами.
20 Ісус тоді став доко ряти містам, де відбулося найбільш Його чуд, що вони не покаялись:
Арі Шеффер (1795-1858). Ісус плаче за Єрус алимом.
21 Горе тобі, Хоразіне, горе тобі, Віфсаїдо! Бо ко ли б то в Тирі й Сидоні були відбулися ті чуда, що сталися в вас, то давно б вони каялися в волосяниці та в попелі.
22 Але кажу вам: Легше буде дня судного Тиру й Сидону, ніж вам!
23 А ти, Капернауме, що до неба піднісся, аж до аду ти зійдеш. Бо коли б у Содомі були відбулися ті чуда, що в тобі вони стались, то лишився б він був по сьогоднішній день .
24 Але кажу вам, що содомській землі буде легше дня судного, аніж тобі!...
25 Того часу, навчаючи, промовив Ісус: Прославляю Тебе, Отче, Господи неба й землі, що втаїв Ти оце від премудрих і розумних , та його немовлятам відкрив.
Пітер Франс де Греб бер (1600-1652). Ісус перед Отцем приймає владу посісти праворуч від Нього.
26 Так, Отче, бо Тобі так було до вподоби!
27 Передав Мені все Мій Отець. І Сина не знає ніхто, крім Отця, і Отця не зна є ніхто, окрім Сина, та кому Син захоче відкрити.
28 Прийдіть д о Мене, усі струджені та обтяжені, і Я вас заспокою!
Карл Генріх Блох (1834-1890). П рийдіть до Мене!
29 Візьміть на себе ярмо Моє, і навчіться від Мене, бо Я тихий і серцем покірливий, і знайдете спокій душам своїм. p>
30 Бож ярмо Моє любе, а тягар Мій легкий!
A fresco of King David by Paolo Cespedes in Rome's Chiesa della Trinita dei Monti.
14:1 Для дириґетна хору. Давидів. Безумний го ворить у серці своїм: Нема Бога! Зіпсулись вони, і обридливий чинять учинок , нема доброчинця!...
Портрет атеїста Карла Маркса.< /p>
2 Господь дивиться з неба на людських синів, щоб побачити, чи є там розумний, що Бога шукає.
3 Усе повідступало, разом стали б ридкими вони, нема доброчинця, нема ні одного!...
4 Чи ж не роз уміють всі ті, хто чинить безправ'я, хто мій люд поїдає? Вони хліб Господні й їдять, та не кличуть Його...
Зруйнування храму Христа-Спасителя в Москві. Документальне фото грудня 1931
р.
5 Тоді настрашилися страхом вони, бо Бог в праведнім ро ді.
6 Раду вбогого ганьбите ви, та Господь охорона йому.
Бартоломе Естебан Мурільо (1618-1682). Христос потішає Франциска Ассизьког о.
7 Аби то Він дав із Сіону спасіння ізраїлеві! Як долю С воєму народу поверне Господь, то радітиме Яків, втішатися буде ізраїль!
Приповісті 3:19-20:
Мікельанджело Буанаротті (1475-1564). Ст ворення всесвіту: відділення землі від води.
19 Господь мудрістю землю заклав, небо розумом міцно постав ив.
20 Знанням Його порозкривались безодні, і кроплять росою ті хмари.
Буття 32:13-34:31:
Otto Pilny (1866-1936). Вечірня молитва в пустелі.< /em>
13 (032-14) І він переночував там тієї ночі, і взяв із тог о, що під руку прийшло, дар для Ісава, брата свого:
14 (032-15) кіз двісті, і козлів двадцятеро, овець двісті, і баранів двадцятеро,
15 (032-16) верблюдиць дійних та їх жереб'ят тридцятеро, корів сорок , а биків десятеро, ослиць двадцятеро, а ослят десятеро.
16 (03 2-17) І дав до рук рабів своїх кожне стадо окремо. І сказав він до рабів св оїх: Ідіть передо мною, і позоставте відстань поміж стадом і стадом.
17 (032-18) І він наказав першому, кажучи: Коли спіткає тебе Ісав, бр ат мій, і запитає тебе так: Чий ти, і куди ти йдеш, і чиє те, що перед тобо ю?
Otto Pilny (1 866-1936). Вечірня молитва.
18 (032-19) то скажеш: Раба тв ого Якова це подарунок, посланий панові моєму Ісавові. А ото й він сам за н ами.
19 (032-20) І наказав він і другому, і третьому, також усі м, що йшли за стадами, говорячи: Таким словом будете говорити до Ісава, кол и ви знайдете його,
20 (032-21) і скажете: Ось і раб твій Яків за нами, бо він сказав: Нехай я вблагаю його оцим дарунком, що йде передо м ною, а потім побачу обличчя його, може він підійме обличчя моє.
  ;21 (032-22) І йшов подарунок перед ним, а він ночував тієї ночі в таборі.< /p>
22 (032-23) І встав він тієї ночі, і взяв обидві жінки свої, і обидві невільниці свої та одинадцятеро дітей своїх, і перейшов брід Яббок.< /p>
23 (032-24) І він узяв їх, і перепровадив через потік, і перепр овадив те, що в нього було.
Гюстав Доре (1832-1883). Яків бореться з Богом.
2 4 (032-25) І зостався Яків сам. І боровся з ним якийсь Муж, аж поки не зійш ла досвітня зоря.
25 (032-26) І Він побачив, що не подужає його , і доторкнувся до суглобу стегна його. І звихнувся суглоб стегна Якова, як він боровся з Ним.
26 (032-27) І промовив: Пусти Мене, бо зійш ла досвітня зоря. А той відказав: Не пущу Тебе, коли не поблагословиш мене.
Рембрандт ван Рейн (1606-1669). Яків борет ься з Богом.
27 (032-28) І промовив до нього: Як твоє ймен ня? Той відказав: Яків.
28 (032-29) І сказав: Не Яків буде нази ватися вже ймення твоє, але Ізраїль, бо ти боровся з Богом та з людьми, і п одужав.
29 (032-30) І запитав Яків і сказав: Скажи ж Ім'я Своє. А Той відказав: Пощо питаєш про Ймення Моє? І Він поблагословив його там.< /p>
Фердина́н Вікто́р Еже ́н Делакруа́ (1798-1863). Яків бореться з Богом.
30 ( 032-31) І назвав Яків ім'я того місця: Пенуїл, бо бачив був Бога лицем у ли це, та збереглася душа моя.
31 (032-32) І засвітило йому сонце, коли він перейшов Пенуїл. І він кульгав на своє стегно.
32 (03 2-33) Тому не їдять Ізраїлеві сини жили стегна, що на суглобі стегна, аж до сьогодні, бо Він доторкнувся був до стегна Якового, жили стегна.
Alexandre-Louis Leloir (1843-1884). Яків бореться з Богом.
33:1 І звів Яків очі свої, та й побачив, аж ось іде Іс ав, а з ним чотири сотні людей. І він поділив своїх дітей на Лію, і на Рахі ль, і на обох невільниць своїх.
2 І поставив він тих невільниць і дітей їх напереді, а Лію й дітей її передостанніми, а Рахіль та Йосипа о станніми.
3 А сам пішов перед ними, і вклонився до землі сім ра з, аж поки підійшов до брата свого.
Джеймс Тіссо (1836-1902). Яків бачить наближення Ісава.
4 І побіг Ісав назустріч йому, і обняв його, і впав на шию йому, і цілував його. І в они заплакали.
5 І звів свої очі Ісав, і побачив жінок та дітей . І сказав: Хто то такі? А той відказав: Діти, якими обдарував Бог твого ра ба.
Франческо Айєц (1791-1882). Примирення Якова та Ісава.
6 І підійшли сюди невільниці, і їхні діти, та й вклонилис я.
7 І підійшла також Лія та діти її, і вклонилися, а потім під ійшов Йосип і Рахіль, та й вклонилися.
8 І сказав Ісав: А що це за цілий табір той, що я спіткав? А той відказав: Щоб знайти милість в оча х мого пана.
9 А Ісав сказав: Я маю багато, мій брате, твоє нех ай буде тобі.
10 А Яків сказав: Ні ж бо! Коли я знайшов милість в очах твоїх, то візьми дарунка мого з моєї руки. Бож я побачив обличчя тв оє, ніби побачив Боже лице, і ти собі уподобав мене.
11 Візьми ж благословення моє, що припроваджене тобі, бо Бог був милостивий до мене, та й маю я все. І благав він його, і той узяв.
12 І промовив Іс ав: Рушаймо й ходім, а я піду обік тебе.
Giovanni Maria Bottala (1613–1644). Зус тріч Якова з Ісавом.
13 А той відказав: Пан мій знає, що д іти молоді, а дрібна та велика худоба в мене дійні. Коли погнати їх один де нь, то вигине вся отара.
14 Нехай же піде пан мій перед очима с вого раба, а я піду поволі за ногою скотини, що передо мною, і за ногою діт ей, аж поки не прийду до пана свого до Сеїру.
15 І промовив Іса в: Позоставлю ж з тобою трохи з людей, що зо мною. А той відказав: Пощо зна ходжу я таку милість в очах свого пана?.
16 І вернувся того дня Ісав на дорогу свою до Сеїру.
17 А Яків подався до Суккоту, і збудував собі хату, а для худоби своєї поробив курені, тому назвав ім'я том у місцю: Суккот.
18 І Яків, коли він прийшов із Падану арамейсь кого, прибув спокійно до міста Сихем у Краї ханаанському, і розтаборився пе ред містом.
19 І купив він кусок поля, де розклав намета свого, з руки синів Гамора, батька Сихема, за сто срібняків.
20 І пос тавив там жертівника, і назвав його: Ел-Елогей-Ізраїль.
Марія Ілієва (1973, Болгарія). Портрет дівчини. em>
34:1 І вийшла була Діна, дочка Лії, яка вродила її Якову, щоб под ивитися на дочок того краю.
2 І побачив її Сихем, син Гамора хі веянина, начальника того краю, і взяв її, і лежав із нею, і збезчестив її.< /p>
3 І пригорнулася душа його до Діни, дочки Якової, і покохав він дівчину, і говорив до серця дівочого.
Джеймс Тіссо (1 836-1902). Згвалтування Діни.
4 І сказав Сихем до Гамора, батька свого, говорячи: Візьми те дівча за жінку для мене!
5 А Яків почув, що той збезчестив Діну, дочку його, а сини його були з худобою його на полі. І мовчав Яків, аж поки прибули вони.
6 І вийшов Г амор, Сихемів батько, до Якова, щоб поговорити з ним.
7 І прийш ли сини Яковові з поля, коли почули, і засмутились ці люди, і сильно запала в їхній гнів, бо той ганьбу зробив в Ізраїлі тим, що лежав із дочкою Якова, а так не робиться.
8 А Гамор говорив з ними, кажучи: Син мій С ихем, запрагла душа його вашої дочки. Дайте ж її йому за жінку!
  ;9 І посвоячтеся з нами, дайте нам ваші дочки, а наші дочки візьміть собі.< /p>
Згвалтування Діни. Європейська книжкова мініатюра 17 ст.
10 І осядьтеся з нами, а цей край буде перед вами. Сидіть і перема ндруйте його, і набувайте на власність у нім.
11 І промовив Сих ем до батька її та до братів її: Нехай я знайду милість у ваших очах, і що ви скажете мені я дам.
12 Сильно побільшіть на мене віно та дар унок, а я дам, як мені скажете, та тільки дайте мені дівчину за жінку!
< p> 13 І відповіли сини Якова Сихемові та Гаморові, батькові його, підс тупом, сказали, бо він збезчестив Діну, сестру їх.14 І с казали до них: Ми не можемо зробити тієї речі, видати сестру нашу чоловіков і, що має крайню плоть, бо то ганьба для нас.
15 Ми тільки за т е прихилимось до вас, коли ви станете, як ми, щоб у вас був обрізаний кожни й чоловічої статі.
Яків чує про згвалтування Діни. Basilica of Santa Maria Maggiore, Rome, 5 століття.
& nbsp;16 І дамо вам своїх дочок, а ваших дочок візьмемо собі, й осядемось із вами, і станемо одним народом.
17 А коли ви не послухаєте нас, щоб обрізатися, то ми візьмемо свої дочки, та й підемо.
18 І ї хні слова були добрі в очах Гамора та в очах Сихема, сина Гаморового.
19 І не загаявся юнак той учинити ту річ, бо полюбив дочку Якова. А він був найповажніший у всім домі батька свого.
20 І прибув Гам ор та Сихем, син його, до брами міста, і промовили до людей свого міста, го ворячи:
21 Ці люди вони приязні до нас, і нехай осядуть у краю, і нехай перемандрують його, а цей край ось розлогий перед ними. Дочок їхні х візьмімо собі за жінок, а наших дочок даймо їм.
22 Тільки за це прихиляться до нас ці люди, щоб сидіти з нами, і щоб стати одним народом , коли в нас буде обрізаний кожен чоловічої статі, як і вони обрізані.
< p> 23 Отара їхня, і майно їхнє, і вся їхня худоба хіба не наші вони? Т ільки прихилімося до них, і нехай вони осядуть із нами.24 І по слухали Гамора та Сихема, сина його, усі, хто виходив з брами його міста. І були обрізані всі чоловічої статі, усі, хто виходив з брами міста його.
25 І сталося третього дня, коли вони хворі були, то два сини Яков ові, Симеон і Левій, брати Дінині, взяли кожен меча свого, і безпечно напал и на місто, і повбивали всіх чоловіків.
26 Також Гамора й Сихем а, сина його, забили мечем, і забрали Діну з дому Сихемового, та й вийшли.< /p>
Gerard Hoet (1648-1733) and others, published by P. de Hondt in The Hag ue in 1728. Симеон та Левій підступно вбивають мешканців Сихему.
27 Сини Якова напали на трупи, і пограбували місто за те, що вони зб езчестили їхню сестру.
28 Забрали дрібну й велику худобу їх, і осли їх, і що було в місці, і що на полі,
29 і ввесь маєток їхн ій, і всіх їхніх дітей, і їхніх жінок забрали в неволю, і пограбували все, що де в домі було.
30 І сказав Яків до Симеона й до Левія: Ви з робили мене нещасливим, бо зробили мене зненавидженим у мешканців цього кра ю, у ханаанеянина й периззеянина. Ми люди нечисленні, а вони зберуться на м ене, та й поб'ють мене, і буду знищений я та мій дім.
31 А вони відказали: Чи він мав би зробити нашу сестру блудницею?
The Phillip Med hurst Picture Torah. Симеон та Левій підступно вбивають мешканців Сихе му.
DTSTAMP:20240328T085725Z DTSTART:20150116T000000Z DTEND:20150116T220000Z SEQUENCE:0 RRULE:FREQ=YEARLY;COUNT=999;INTERVAL=1;BYYEARDAY=+016 TRANSP:OPAQUE END:VEVENT END:VCALENDAR