BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//jEvents 2.0 for Joomla//EN CALSCALE:GREGORIAN METHOD:PUBLISH BEGIN:VEVENT UID:519c3367a446690f9042742386b76227 CATEGORIES:Біблія за рік на сьогоднi SUMMARY:Біблія за рік на сьогодні DESCRIPTION;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE:
16 серпня: Неемія 11:1-12:26, 1Корин тян 10:14-11:2, Псалом 33(34):12-23 (РСП, NIV: 34:11-22) , Приповісті 21:14-16
1Коринтян 10:14-1 1:2:
Гвідо Рені (1575-1642). Святий Павло.
10:14 Тому, мої любі, утікайте від служіння ідолам.
15 Кажу, як розумним; судіть самі, що кажу я.
&nb sp;16 Чаша благословення, яку благословляємо, чи не спільнота то крови Хрис тової? Хліб, який ломимо, чи не спільнота він тіла Христового?
Carl Röchling (1855-1920). Перша лю теранська Служба в Бранденбурзі 1539 року.
17 Тому що один хліб, тіло одне нас багато, бо ми всі спільники хліба одного.
18 Погляньте на Ізраїля за тілом: чи ж ті, що жертви їдять, не спільники ві втаря?
19 Тож що я кажу? Що ідольська жертва є щось? Чи що ідол є щось?
Карл Генріх Блрх (1834-1890). Римська остер
ія.
20 Ні, але те, що в жертву приносять, демонам, а не Бо гові в жертву приносять. Я ж не хочу, щоб ви спільниками для демонів стали.
21 Бо не можете пити чаші Господньої та чаші демонської; не мо жете бути спільниками Господнього столу й столу демонського.
22 Чи ми дратуватимем Господа? Хіба ми потужніші за Нього?
Хуан де Хуанрес (1523 -1579). Остання Вечеря.
23 Усе мені можна, та не все на по житок. Усе мені можна, та будує не все!
24 Нехай не шукає ніхто свого власного, але кожен для ближнього!
25 Їжте все, що на ят ках м'ясних продається, за сумління зовсім не турбуючись,
26 Бо Господня земля, і все, що на ній!
27 Як покличе вас хтось із н евіруючих, і ви захочете піти, їжте все, що дадуть вам, за сумління зовсім не турбуючись.
Анонім. Притча про багатія та Лазаря (1610).< /p>
28 Коли ж скаже вам хтось: Це ідольська жертва, не їжте тоді че рез того, хто сказав, та через сумління!
29 Говорю ж не про вла сне сумління, але іншого, чого б моя воля судилась сумлінням чужим?
& nbsp;30 Коли я стаю спільником їжі з подякою, чому мене зневажають за те, з а що дякую я?
31 Тож, коли ви їсте, чи коли ви п'єте, або коли інше що робите, усе на Божу славу робіть!
Клод Вsньон (1593-1670). Банкет.
32 Не робіть спокуси юдеям та гелленам, та Церкві Божій,
33 як догоджую й я всім у всьому, не шукаючи в тому пожитку свого, а ле пожитку для багатьох, щоб спаслися вони.
11:1 Будьте наслідувачами мене, як і я Христа!
Gera rd Seghers (1620-1651). Ісус та прощені грішники.
&nb sp;2 Похваляю ж вас, браття, що ви все моє пам'ятаєте, і заховуєте так пере дання, як я вам передав.
Псалом 33(34):12-23 (РСП, NIV: 34:11-22):
em>
Пітер Пауль Рубенс (1577-1640). Давид грає на арфі.
11 (034-12) Ходіть, діти , послухайте мене, страху Господнього я вас навчу!
12 (03 4-13) Хто та людина, що хоче життя, що любить дні довгі, щоб бачити добро?& nbsp;
13 (034-14) Свого язика бережи від лихого, а уста свої ві д говорення підступу.
14 (034-15) Відступися від злого і добре чини, миру шукай і женися за ним!
15 (034-16) Очі Г осподні на праведних, уші ж Його на їхній зойк,
16 (034-1 7) Господнє лице на злочинців, щоб винищити їхню пам'ять з землі.
< em>Ян ван Ейк (до 1390-1441). Бог-Отець, Маія та Іван Христитель (фраг мент Гентського вівтаря).
17 (034-18) Коли праведні кличут ь, то їх чує Господь, і з усіх утисків їхніх визволює їх.
  ;18 (034-19) Господь зламаносердим близький, і впокорених духом спасає.&nbs p;
19 (034-20) Багато лихого для праведного, та його визволяє Г осподь з них усіх:
20 (034-21) Він пильнує всі кості його , із них жодна не зламається!
21 (034-22) Зло безбожному смерть заподіє, і винними будуть усі, хто ненавидить праведного.
< p> 22 (034-23) Господь визволить душу рабів Своїх, і винні не будуть у сі, хто вдається до Нього!
Приповісті 21:1 4-16:
Володимир Маковський (1846- 1920). Хабар.
14 Таємний дарунок погашує гнів, а неявний г остинець лють сильну.
Пітер Пауль Рубенс (1 577-1640). Суд царя Соломона.
15 Радість праведному правос уддя чинити, а злочинцеві страх.
Едуа́р Мане́ (1832-1883). Смерть тореро.
< p> 16 Людина, що зблуджує від путі розуму, у зборі померлих спочине.&n bsp;Camille Mart in (1861-1898). Після похорону.
< em>Книга Неемії. Історія відновлення.
11:1 І сиділи зверхники на роду в Єрусалимі, а решта народу кинули жеребки, щоб привести одного з деся ти сидіти в Єрусалимі, місті святому, а дев'ять частин зостаються по інших містах.
2 І поблагословив народ усіх тих людей, що пожертвували ся сидіти в Єрусалимі.
3 А оце голови округи, що сиділи в Єруса лимі, а по Юдиних містах сиділи, кожен у своїй посілості, по своїх містах, Ізраїль, священики, і Левити, і храмові підданці, і сини Соломонових рабів.
Алєксандр Іванов (1806 -1856). Голова єврея, що вагається. Голова фарисея.
4 А в Єрусалимі сиділи оці з синів Юдиних та з синів Веніяминових. Із синів Юдиних: Атая, син Уззійї, сина Захарія, сина Амарії, сина Шефатії, сина Ма галіїла, із синів Перецових.
5 І Маасея, син Баруха, сина Кол-Х озе, сина Хазаї, сина Адаї, сина Йояріва, сина Захарія, сина Шілоні. < /p>
6 Усіх синів Перецових, що сиділи в Єрусалимі, було чотири сотн і шістдесят і вісім хоробрих людей.
Васілій Полєнов (1844-1927). Тіверіядський єврей. Голова єврея.& nbsp;
7 А оце Веніяминові сини: Саллу, син Мешуллама, сина Йоед а, сина Педаї, сина Кадаї, сина Маасеї, сина Ітіїла, сина Ісаї.
  ;8 А по ньому: Ґаббай, Саллай, дев'ять сотень двадцять і вісім.
  ;9 А Йоїл, син Зіхрі, був провідником над ними, а Юда, син Сенуїн, другий н ад містом.
Священики Скинії. Ілюстрація з Біблії Форстера.
10 Із священиків: Єдая, син Йоярів , Яхін,
11 Серая, син Хілкійї, сина Мешуллама, сина Садока, син а Мерайота, сина Ахітува, начальник у Божому домі.
12 А їхніх б ратів, що робили службу для Божого дому, вісім сотень і двадцять і два. І А дая, син Єрохама, сина Пелалії, сина Амці, сина Захарія, сина Пашхура, сина Малкійї,
13 а їхніх братів, голів батьківських родів, двісті с орок і два. І Амашсай, син Азаріїла, сина Ахезая, сина Мешіллемота, сина Ім мера,
14 а їхніх братів, хоробрих вояків, сто двадцять і вісім, а провідник над ними Завдіїл, син Ґедоліма.
Тіссо Джеймс (1836-1902). Асаф та його брати. < /p>
15 А з Левитів: Шемая, син Хашшува, сина Азрікама, сина Хашавії , сина Бунні.
16 А Шаббетай та Йозавад були над зовнішньою служ бою для Божого дому, з голів Левитів.
17 А Матанія, син Міхи, с ина Завді, сина Асафового, був головою, що починав славословити при молитві , і Бакбукія, другий з братів його, і Авда, син Шаммуї, сина Ґалала, сина Є дутунового.
18 Усіх Левитів у святому місті було двісті вісімде сят і чотири.
19 А придверні: Аккув, Талмон та їхні брати, що с торожили при брамах, сто сімдесят і два.
Джеймс Тіссо (1836-1902). Поклоніння левитів  ;
20 А решта Ізраїля, священики, Левити були по всіх Юдиних міс тах, кожен у наділі своїм.
21 А храмові підданці сиділи в Офелі , а Ціха та Ґішпа були над підданцями.
22 А провідником Левитів в Єрусалимі був Уззі, син Бані, сина Хашавії, сина Маттанії, сина Міхи, з Асафових синів, співаків при службі Божого дому,
23 бо був царі в наказ про них та певна оплата на співаків про кожен день.
24 А Петахія, син Мешезав'їла, із синів Зераха, сина Юдиного, був при руці цар я для всіх справ народу.
Дж еймс Тіссо (1836-1902). Левити несуть Ковчег через Йордан.
  ;25 А по дворах на полях своїх з Юдиних синів сиділи: в Кір'ят-Арбі та зале жних її містах, і в Дівоні та залежних його містах, і в Єкавцеїлі та залежн их його містах,
26 і в Єшуї, і в Моладі, і в Бет-Пелеті,
27 і в Хасар-Шуалі, і в Беер-Шеві та залежних його містах,
&nbs p;28 і в Ціклаґу, і в Мехоні та в залежних її містах,
29 і в Ен -Ріммоні, і в Цор'ї, і в Ярмуті,
30 Заноаху, Адулламі та дворах її, в Лахішу та полях його, в Азці та залежних її містах. І таборували вон и від Беер-Шеви аж до долини Гінном.
Ілюстрація до Псалма 90:1. Літографія компанії Провіденс? бл.1907р.
31 А Веніяминові сини, починаючи від Ґеви, заселили оці міста: Міх маш, і Айя, і Бет-Ел та залежні його міста,
32 Анатот, Нов, Ана нія,
33 Хацор, Рама, Ґіттаїм,
34 Хадід, Цевоїм, Нев аллат,
35 Лод і Оно, долина Харашім.
36 А з Левитів Юдині відділи жили в краю Веніямина.
Гійом Руйє -&nbs p;Guillaume Rouillé (1518–1589): Promptuarii Iconum Insigniorum. Зоров авель.
12:1 А оце свяще ники та Левити, що прийшли з Зоровавелем, сином Шеалтіїловим, та з Ісусом: Серая, Їрмея, Ездра,
Гійом Руйє - Guil laume Rouillé (1518–1589): Promptuarii Iconum Insigniorum. Вчитель Ездра
2 Амарія, Маллух, Хаттуш,
3 Шеха нія, Рехум, Меремот,
4 Іддо, Ґіннетой, Авійя,
5 Мій ямін, Маадія, Білґа,
6 Шемая, і Йоярів, Єдая,
7 Сал лу, Амок, Хілкійя, Єдая. Це голови священиків та брати їхні за днів Ісуса.< /p>
Священик, Перв освященик, Левит. Ілюстрація з Біблії Холмана.
8 А Левити: Ісус, Біннуй, Кадміїл, Шеревея, Ю да, Матанія, головний над славослов'ям він та брати його.
9 І Б акбукія та Унні, їхні брати, були навпроти них на сторожі.
10 А Ісус породив Йоякима, а Йояким породив Ел'яшіва, а Ел'яшів породив Йояду,< /p>
11 а Йояда породив Йонатана, а Йонатан породив Яддуя.
&nb sp;12 А за Йоякимових днів були священики, голови батьківських родів: з род у Сераїного Мерая, з Їрмеїного Хананія,
Джеймс Тіссо (1836-1902). Два свяще ника перед Ковчегом Свідоцтва.
13 з Ездриного Мешуллам, з Амаріїного Єгоханан,
14 з Меліхового Йонатан, з Шеваніїного Йос ип,
15 з Харімового Адна, з Мерайотового Хелкай,
16 з Іддового Захарій, з Ґіннетонового Мешуллам,
Джеймс Тіссо (1836-1902). Жертвоприношення первосвященика.
17 з Авійїного Зіхрі, з Мін'ямінового та з Моадеїного Пілтай,
< p> 18 з Білґиного Шаммуя, з Шемаїного Йонатан,19 а з Йояр івового Маттенай, з Єдаїного Уззі,
20 з Саллаєвого Каллай, з Ам окового Евер,
21 з Хілкійїного Хашавія, з Єдаїного Натанаїл.
Пітер Пауль Рубенс (1577-1640). Жертвоприношення Старого Заповіту.
&nb sp;22 Левити, голови батьківських родів, були записані за днів Ел'яшіва, Йо яди, і Йоханана, і Яддуя, а священики за царювання Дарія перського.
& nbsp;23 Сини Левія, голови батьківських родів, записані в Книгу Хронік, і а ж до днів Йоханана, сина Ел'яшівового.
24 А голови Левитів: Хаш авія, Шеревія, і Ісус, син Кадміїлів, та брати їхні були навпроти них, щоб хвалити та славити за наказом Давида, Божого чоловіка, черга за чергою.
25 Матанія, і Бакбукія, Овадія, Мешуллам, Талмон, Аккув, придверні , сторожа в брамних складах.
Ездра. Фреска.
2 6 Вони були за днів Йоякима, сина Ісуса, сина Йоцадакового, та за днів намі сника Неемії та священика вчителя Ездри.
Неемія. Фреск а.
DTSTAMP:20240328T165432Z DTSTART:20150816T000000Z DTEND:20150816T220000Z SEQUENCE:0 RRULE:FREQ=YEARLY;COUNT=999;INTERVAL=1;BYYEARDAY=+228 TRANSP:OPAQUE END:VEVENT END:VCALENDAR