BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//jEvents 2.0 for Joomla//EN CALSCALE:GREGORIAN METHOD:PUBLISH BEGIN:VEVENT UID:97fe6c4213f410b37bad7139bac9f330 CATEGORIES:Біблія за рік на сьогоднi SUMMARY:Біблія за рік на сьогодні DESCRIPTION;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE:
17 серпня: Неемія 12:27-13:31, 1Кори нтян 11:3-16, Псалом 34(35):1-16 (РСП, NIV: 35:1-16), Приповісті 21:17-18
1Коринтян 11:3-16:
3 Хочу ж я, щоб ви знали, що всякому чоловікові голова Х ристос, а жінці голова чоловік, голова ж Христові Бог.
Репін Ілля (1844-1930). Єврей на молитві (18 75).
4 Кожен чоловік, що молиться чи пророкує з головою по критою, осоромлює він свою голову.
Ель Греко (1541-1614). Молитва святого Домен іка (1585-1590).
5 І кожна жінка, що молиться чи пророкує з головою відкритою, осоромлює тим свою голову, бо це є те саме, як була б вона виголена.
6 Бо коли жінка не покривається, хай стрижеться вона; коли ж жінці сором стригтися чи голитися, нехай покривається!
p>
Жан Батіст Шарден (1699-1779). Молитва перед їжею.
7 Отож, чоловік покривати голови не повинен, бо він образ і слава Бога, а жінка чоловікові слава.
8 Бо чолов ік не походить від жінки, але жінка від чоловіка,
9 не створени й бо чоловік ради жінки, але жінка ради чоловіка.
10 Тому жінка повина мати на голові знака влади над нею, ради Анголів.
Nicolaes Maes (1634-1693). Стар а жінка молиться.
11 Одначе в Господі ані чоловік без жінк и, ані жінка без чоловіка.
12 Бо як жінка від чоловіка, так і ч оловік через жінку; а все від Бога.
Маттіас Стом (1600-1672). Стара жінка молитьс я.
13 Поміркуйте самі між собою, чи пристойне воно, щоб жі нка молилася Богові непокрита?
14 Чи ж природа сама вас не вчит ь, що коли чоловік запускає волосся, то безчестя для нього?
Франче́ско А́йєц (1791-1882). Марія Магдалина у каятті. p>
15 Коли ж жінка косу запускає, це слава для неї, бо замість покр ивала дана коса їй.
16 Коли ж хто сперечатися хоче, ми такого з вичаю не маємо, ані Церкви Божі.
Псалом 34(35):1-16 (РСП, NIV: 35:1-16):
Camillo Boccaccino (1511–1546). Да вид.
1 Давидів. Судися, о Господи, з тими, хто судиться зо мною воюй з тими, хто зо мною воює,
2 візьми малого й ве ликого щита, і встань мені на допомогу!
3 Дістань списа, і дорогу замкни моїм напасникам, скажи до моєї душі: Я спасіння твоє!
4 Нехай засоромляться й будуть поганьблені ті, хто чатує на ду шу мою; хай відступлять назад і нехай посоромляться ті, хто лихо мені замиш ляє.
Frederick Arthur Bridgman (1847-1928). Цар Давид.&nbs p;
5 Бодай вони стали, немов та полова на вітрі, і Ангол Г осподній нехай їх жене;
6 нехай буде дорога їхна темна й сковзька, і Ангол Господній нехай їх жене,
7 бо вони безп ричинно тенета свої розставляють на мене, яму копають безвинно на душу мою!
8 Нехай нагла загибіль, якої не знає, на нього спаде, і сітка його, яку він наставив, хай зловить його у нагле нещастя, бодай він д о нього упав!
9 А душа моя в Господі буде радіти, звесели ться Його допомогою!
Jan de Bray (1627-1697). Цар Давид грає на арфі (1670) .
10 Скажуть усі мої кості: Г осподи, хто подібний до Тебе? Ти рятуєш убогого від сильнішого над нього, п окірного та бідаря від його дерія.
11 Свідки встають непр авдиві, чого я не знав питають мене,
12 віддають мені зло м за добро, осирочують душу мою!
13 А я, як вони хворувал и були, зодягався в верету, душу свою мучив постом, молитва ж моя повертала сь на лоно моє...
14 Як приятель, буцім то брат він для мене, т ак я ходив, ніби був я в жалобі по матері, був я засмучений, схилений...&nb sp;
p>
Giovanni Francesco Barbieri або G uercino (1591-1666). Цар Давид.
15 А вони, як упав я, радіють та сходяться, напасники проти мене збираються, я ж не знаю про те; кричать, і не вмовкають,
16 з дармоїдами та пересмішника ми скрегочуть на мене своїми зубами...
При повісті 21:17-18:
Cornelis de Vos (1584-1651). Тріумф Бах уса.
17 Хто любить веселощі, той немаючий, хто любить вино та оливу, той не збагатіє.
Jacob van Oost dit&n bsp;le Vieux (1603-1671). Юний Давид з головою Голіата.
18 Безбожний то викуп за праведного, а лукавий за щирого.
Ernst Josephson (1851-1906). Саул слухає гру Давида.
Неемія 12:27-13:31:
12:27 А в свято освячен ня єрусалимського муру шукали Левитів по всіх їхніх місцях, щоб привести їх до Єрусалиму справити свято освячення та радости з похвалами, із піснею, ц имбалами, арфами та з цитрами.
Освячення стіни. Ілюстра ція до Неемії 12:27.
28 І позбиралися сини співаків та з о круги навколо Єрусалиму та з осель нетофатян,
29 і з Бет-Гаґґіл ґала, і з піль Ґеви та Азмавету, бо співаки побудували собі двори навколо Є русалиму.
30 І очистилися священики та Левити, і вони очистили народ, і брами та мур.
31 І повводив я Юдиних зверхників на мур , і поставив два великі збори славословників та походи, з них один пішов пр аворуч по муру до Смітникової брами.
James Padgett (1930-2009). Ілюстрація SWEET MEDIA. em>
32 А за ними йшов Гошая та половина Юдиних зверхників ,
33 і Азарія, Ездра, і Мешуллам,
34 Юда, і Веніями н, Шемая, і Ірмея.
35 А з священичих синів із сурмами: Захарій, син Йонатана, сина Шемаї, сина Маттанії, сина Міхаї, сина Заккура, сина Ас афового,
James Padgett (1930-2009). Ілюстрація SWEET ME DIA.
36 а брати його: Шемая, і Азаріїл, Мілай, Ґілалай, Ма ай, Натанаїл, і Юда, Ханані з музичними знаряддями Давида, Божого чоловіка, а вчитель Ездра перед ними.
37 А при Джерельній брамі, навпрот и них, вони йшли ступенями Давидового Міста, входом на стіну над Давидовим домом і аж до Водної брами на схід.
38 А другий збір славословн иків ішов ліворуч, а за ним я та половина народу, зверху по муру вище башти Печей та аж до Широкого муру,
39 і від Єфремової брами та до б рами Старої, і до брами Рибної, і башти Ханан'їла, і башти Меа, і аж до бра ми Овечої, і спинилися біля брами Ув'язнення.
Джеймс Тіссо (1836-1902). Левити біля стін Єрихону.
40 І стали обидва збори славослов ників біля Божого дому, і я, і половина заступників зо мною,
41 і священики: Ел'яким, Маасея, Мін'ямин, Міхая, Елйоенай, Захарій, Хананія з сурмами,
42 і Маасея, і Шемая, і Елеазар, і Уззі, і Єгоханан, і Малкійя, і Елам, і Езер. І співаки співали, а Їзрахія був провідником. p>
43 І вони приносили того дня великі жертви та раділи, бо Бог пор адував їх великою радістю. І раділи також жінки та діти, і аж далеко чута б ула радість Єрусалиму!
Пітер Пауль Рубенс (1577-1640). Жертвоприношення Старого З аповіту.
44 І того дня були попризначувані люди над коморами для скарбів, для приношень, для первоплодів та для десятин, щоб зн осити в них з міських піль законні частки священикам та Левитам, бо радість Юдеї була дивитися на священиків та на Левитів, що стояли!
45 І вони стерегли постанови свого Бога, і постанови про очищення, і були спів аками та придверними за наказом Давида та сина його Соломона.
4 6 Бо віддавна, за днів Давида та Асафа, були голови співаків та пісні хвали й збори славословників для Бога.
47 І ввесь Ізраїль за днів Зо ровавеля та за днів Неемії давав частки співацькі та придверничі, щодня нал ежне, і освячував це Левитам, а Левити освячували Аароновим синам.
13 :1 Того дня читане було з Мойсеєвої книги вголос народу, і було знайдене на писане в ній, що Аммонітянин та Моавітянин не ввійде до Божої громади, і та к буде аж навіки,
Сувої та кодекси Слова Божого
2 бо вони не стріли були Ізраїлевих синів хлібом та водою, і найняли були на нього Валаама прокляст и його, та Бог наш обернув те прокляття на благословення.
3 І с талося, як почули вони Закон, то відділили від Ізраїля все чуже.
&nbs p;4 А перед тим священик Ел'яшів, призначений до комори дому нашого Бога, б лизький Товійїн,
5 то зробив йому велику комору, а туди давали колись жертву хлібну, ладан, і посуд, і десятину збіжжя, молоде вино та оли ву, призначені заповіддю для Левитів, і співаків, і придверних, і священичі принесення.
James Padgett (1930-2009). Ілюстрація SWEET MEDI A.
6 А за ввесь цей час не був я в Єрусалимі, бо в т ридцять другому році Артаксеркса, царя вавилонського, я прийшов був до царя , та по певному часі випросився я від царя.
7 І прийшов я до Єр усалиму, і розглянувся в тому злі, що зробив Єл'яшів Товійї, роблячи йому к омору на подвір'ях Божого дому.
8 І було мені дуже зле, й я всі домашні Товійїні речі повикидав геть із комори.
9 І я сказав, і очистили комори, а я вернув туди посуд Божого дому, хлібну жертву та лада н.
Приношення плодів Господу. Літографія компанії Провіден с? бл.1907 р.
10 І довідався я, що левитські частки не дав алися, а вони повтікали кожен на поле своє, ті Левити та співаки, що робили свою працю.
11 І докоряв я заступникам та й сказав: Чого опуще ний дім Божий? І зібрав я їх, і поставив їх на їхніх місцях.
12 І вся Юдея приносила десятину збіжжя, і молодого вина, і оливи до скарбниц ь.
13 І настановив я над скарбницями священика Шелемію й книжни ка Садока та Педаю з Левитів, а на їхню руку Ханана, сина Заккура, сина Мат таніїного, бо вони були уважані за вірних. І на них покладено ділити частки для їхніх братів.
Молитва Неемії. Ілюстрація комп анії ПРОВІДЕНС (ліногравюра)
14 Пам'ятай же мене, Боже, за це, і не зітри моїх добродійств, які я зробив у Божому домі та в сторожах!
15 Тими днями бачив я в Юдеї таких, що топтали в суботу чавила , і носили снопи, і нав'ючували на ослів вино, виноград, і фіґі, і всілякий тягар, і везли до Єрусалиму суботнього дня. І я при свідках остеріг їх тог о дня, коли вони продавали живність.
Н еемія забороняє порушувати суботу. Ілюстрація.
16 А тиряни мешкали в ньому, і постачали рибу й усе на продаж, і продавали в суботу Юд иним синам та в Єрусалимі.
17 І докоряв я Юдиним шляхетним та й сказав їм: Що це за річ, яку ви робите, і безчестите суботній день?
Неемія забороняє порушувати суботу. Літографія компанії Провіденс? бл.1907 р.
18 Чи ж не так робили ваші батьки, а наш Бог спровадив усе це зло на нас та на це місто? А ви побільшу єте жар гніву на Ізраїля зневажанням суботи.
19 І бувало, як па дала вечерова тінь на єрусалимські брами перед суботою, то я наказував, і б ули замикувані брами. І звелів я, щоб не відчиняли їх, а тільки аж по субот і. А біля брам я поставив слуг своїх, щоб тягар не входив суботнього дня! p>
20 І ночували крамарі та продавці всього продажного раз і два по за Єрусалимом.
21 І остеріг я їх при свідках та й сказав їм: Чо го ви ночуєте навпроти муру? Якщо ви повторите це, я простягну руку на вас! Від того часу вони не приходили в суботу.
< p style="text-align: center;">Неемія заборо няє порушувати суботу. Ілюстрація.22 І сказав я Левитам, щоб вони очистилися й приходили стерегти брами, щоб освятити суботній день. Також це запам'ятай мені, Боже мій, і змилуйся надо мною за великістю мило сти Твоєї!
23 Тими днями бачив я також юдеїв, що брали собі за жінок ашдодянок, аммонітянок, моавітянок.
24 А їхні сини говори ли наполовину по-ашдодському, і не вміли говорити по-юдейському, а говорили мовою того чи того народу.
25 І докоряв я їм, і проклинав їх, і бив декого з них, і рвав їм волосся, і заприсягав їх Богом, кажучи: Не да вайте ваших дочок їхнім синам, і не беріть їхніх дочок для ваших синів та д ля вас.
26 Чи ж не цим згрішив був Соломон, Ізраїлів цар, а між багатьма народами не було такого царя, як він, і був уподобаний Богові сво єму, і Бог настановив його царем над усім Ізраїлем, і його ввели в гріх ті чужі жінки?
Лукас Кранах Молодший (1515-1586). І долопоклонство царя Соломона
27 І тому чи ж чу те було таке, щоб чинити все це велике лихо на спроневірення проти нашого Б ога, щоб брати чужих жінок?
28 А один із синів Йояди, сина Ел'я шіва, великого священика, був зятем хоронянина Санваллата, і я вигнав його від себе!
29 Запам'ятай же їм, Боже мій, за сплямлення священст ва та заповіту священичого та левитського!
30 І очистив я їх ві д усього чужого, і встановив черги для священиків та для Левитів, кожного в службі їх,
31 і для пожертви дров в означених часах, і для пер воплодів. Запам'ятай же мене, Боже мій, на добро!
Неемія. Фреска.
DTSTAMP:20240329T110334Z DTSTART:20150817T000000Z DTEND:20150817T220000Z SEQUENCE:0 RRULE:FREQ=YEARLY;COUNT=999;INTERVAL=1;BYYEARDAY=+229 TRANSP:OPAQUE END:VEVENT END:VCALENDAR