BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//jEvents 2.0 for Joomla//EN CALSCALE:GREGORIAN METHOD:PUBLISH BEGIN:VEVENT UID:b0e7662491a4101fb24afb0d2df54d6d CATEGORIES:Біблія за рік на сьогоднi SUMMARY:Біблія за рік на сьогодні DESCRIPTION;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE:
24 листопада: Єзекіїль 47:1-48:35, 1 Петра 2:11-3:7, Псалом 118(119):49-64 (РСП, NIV: 11 9:49-64), Приповісті 28:12-13
1Петра 2: 11-3:7:
11 Благаю вас, любі, як приходьків та подорожн іх, щоб ви здержувались від тілесних пожадливостей, що воюють проти душі. p>
Jean-Baptiste Greuze (17 25-1805). Батько читає Біблію у своїй родині.
13 Отож, кор іться кожному людському творінню ради Господа, чи то цареві, як найвищому,< /p>
14 чи то володарям, як від нього посланим для карання злочинців та для похвали доброчинців.
15 Бо така Божа воля, щоб доброчин ці гамували неуцтво нерозумних людей,
16 як вільні, а не як ті, що мають волю на прикриття лихого, але як раби Божі.
17 Шануйт е всіх, братство любіть, Бога бійтеся, царя поважайте.
James Hayllar (1829–1920). Аболіционіст звільняє раба від його пана в США 1864 року.
18 Раби, корі ться панам із повним страхом, не тільки добрим та тихим, але й прикрим.
19 Бо то вгодне, коли хто, через сумління перед Богом, терпить нед олю, непоправді страждаючи.
20 Бо яка похвала, коли терпите ви, як вас б'ють за провини? Але коли з мукою терпите за добрі вчинки, то це в годне Богові!
21 Бо на це ви покликані. Бо й Христос постраждав за нас, і залишив нам приклада, щоб пішли ми слідами Його.
22 Не вчинив Він гріха, і не знайшлося в устах Його підступу!
Са ндро Боттічеллі (1445-1510). Зняття з Хреста.
23 Коли був лихословлений, Він не лихословив взаємно, а коли Він страждав, не погрожував, але передав Тому, Хто судить справедливо.
24 Він т ілом Своїм Сам підніс гріхи наші на дерево, щоб ми вмерли для гріхів та для праведности жили; Його ранами ви вздоровилися.
25 Ви бо були я к ті вівці заблукані, та ви повернулись до Пастиря й Опікуна ваших душ.
Anthony van Dyck (1599-164 1). Портрет подружжя Снейдерсів.
3:1 Так само дружини, коріться своїм чоловікам, щоб і деякі, хто не кориться слову, були приєднані без сло ва поводженням дружин,
2 як побачать ваше поводження чисте в ст раху.
Франсуа Буше (1703-1770). Мадам Помпадур.
  ;3 А окрасою їм нехай буде не зовнішнє, заплітання волосся та навішання зол ота або вбирання одеж,
4 але захована людина серця в нетлінні л агідного й мовчазного духа, що дорогоцінне перед Богом.
Герменсон Рембранд ван Рейн (1606-1669). Портрет менонітсько го проповідника з дружиною.
5 Бо так само колись прикрашал и себе й святі ті жінки, що клали надію на Бога й корились своїм чоловікам.
6 Так Сара корилась Авраамові, і паном його називала. А ви її діти, коли добро робите та не лякаєтесь жадного страху.
Jan Prov ost (1462/65-1529). Сара, Авраам та Ангол.
7 Чоловіки , так само живіть разом із дружинами за розумом, як зо слабішою жіночою пос удиною, і виявляйте їм честь, бо й вони є співспадкоємиці благодаті життя, щоб не спинялися ваші молитви.
Псалом 118(119):4 9-64 (РСП, NIV: 119:49-64):
49 Пам'ятай про те слово С воєму рабові, що його наказав Ти чекати мені.
Архип Куїнджі (1841-1910) . Вечір на Україні
50 Це розрада моя в моїм горі, як слово Твоє оживляє мене.
51 Гордуни насміхалися з мене занадто, та я не відступив від Закону Твого!
52 Твої присуди я пам'ятаю відв іку, о Господи, і радію!
53 Буря мене обгорнула через нечестиви х, що Закона Твого опускають!
54 Співи для мене Твої постанови у домі моєї мандрівки.
Архип Куїн джі (1841-1910). Хмарка.
55 Я вночі пам'ятаю ім'я Твоє, Господи, і держуся Закону Твого!
56 Оце сталось мен і, бо наказів Твоїх я держуся.
57 Я сказав: Моя доля, о Господи , щоб держатись мені Твоїх слів.
58 Я благаю Тебе цілим серцем: Учини мені милість за словом Своїм!
Архип Куїнджі (1841-1910). Крим.
59 Я розважив дороги свої, й до свідоцтв Твоїх ноги свої звернув.
60 Я спішу й не барюся виконувати Твої заповіді.
61 Тенета безбожних мене оточили, та я не забув про Закона Твого.
62 Опівночі встаю я, щоб скласти подяку Тобі за присуди правди Тв оєї.
Архип Куїнджі (1841-1910 ). Казбек.
63 Я приятель всім, хто боїться Т ебе, й хто накази Твої береже!
64 Милосердя Твого, о Господи, п овна земля, навчи Ти мене Своїх постанов!
Припов істі 28:12-13:
Antonio Rodriguez (1636-1691). Святий Августин.
12 Велика пиш нота, як тішаться праведні, коли ж несправедливі зростають, то треба шукати людину.
13 Хто ховає провини свої, тому не ведеться, а хто при знається та кидає їх, той буде помилуваний.
Fra Angelico (1395-1455). Навернення Святого А вгустина.
Єзекіїль 47:1-48:35 :
47:1 І він вернув мене до дверей храму, аж ось виходить вода з-під порога храму на схід, бо перед того храму на схід. А вода сходила здолу, з правого боку храму, з півдня від жертівника.
Ілюстрація до видіння Єзекіїл я 47. Комп'ютерна графіка.
2 І він випровадив мене в напря мі брами на північ, і провів мене навколо зовнішньою дорогою до зовнішньої брами, дорогою, зверненою на схід; і ось вода виприскувала з правого боку.< /p>
3 І вийшов цей чоловік на схід, а шнур був у його руці, і він в ідміряв тисячу ліктів, і перепровадив мене водою, водою по кістки.
&n bsp;4 І відміряв ще тисячу, і перепровадив мене водою, водою по коліна; і в ідміряв ще тисячу, і перепровадив мене водою по стегна.
5 І від міряв він ще тисячу, і був потік, якого я не міг перейти, бо стала великою та вода на пливання, потік, що був неперехідний.
Ілю страція до видіння Єзекіїля 47. Використання реального фото..
6 І сказав він мені: Чи ти бачив це, сину людський? І повів мене, і вернув мене на берег цього потоку.
&nb sp;7 А коли я вернувся, то ось на березі потоку дуже багато дерев з цього й з того боку.
8 І сказав він до мене: Ця вода виходить до східн ьої округи, і сходить на степ, і сходить до моря, до води солоної, і вздоро виться вода.
9 І станеться, всяка жива душа, що роїться скрізь, куди приходить той потік, буде жити, і буде дуже багато риби, бо ввійшла т уди та вода, і буде вздоровлена, і буде жити все, куди пройде той потік.
10 І станеться, стануть при ньому рибаки від Ен-Ґеді й аж до Ен-Е ґлаїму; вода буде місцем розтягнення неводу, їхня риба буде за родом своїм, як риба Великого моря, дуже численна.
11 Його ж багна та калюж і його не будуть уздоровлені, на сіль вони дані.
12 А над поток ом виросте на його березі з цього й з того боку всяке дерево їстивне; не оп аде його листя, і не перестане плід його, кожного місяця буде давати первоп лоди, бо вода його вона зо святині виходить, і буде плід його на їжу, а йог о листя на лік.
13 Так говорить Господь Бог: Оце границя, що ви посядете собі цю землю для дванадцяти Ізраїлевих племен; Йосип матиме два уділи.
Мапа розподілу земель Ізраїлю між колінами.
14 І посядете її як один, так і другий, бо, прирікаючи, підняв Я був руку Свою дати її вашим батькам, і припаде цей Край вам у спадщину.
15 А оце границя Краю: на півн ічному кінці від Великого моря напрямець до Хетлону, як іти до Цедаду,
< p> 16 Хамат, Берота, Сівраїм, що між границею Дамаску та між границею Хамату, середущий Хацар, що при границі Хаврану.17 І буде гран иця від моря: Хацар-Енон, границя Дамаску на північ, і границя Хамату. Це п івнічний кінець.
18 А східній кінець, з-між Хаврану та з-між Да маску, і з-між Ґілеаду та з-між Ізраїлевого краю Йордан; від границі аж до східнього моря відміряєте. Це східній кінець.
19 А південний кі нець, на південь: від Тамару аж до води Мерівот-Кадешу, потоку, до Великого моря. Це південний кінець, на південь.
20 А західній кінець Ве лике море, від границі аж навпроти того, де йти на Хамат. Це західній кінец ь.
21 І поділите цю землю собі, Ізраїлевим племенам.
&nbs p;22 І станеться, поділите її жеребком на спадок собі та чужинцям, що мешка ють серед вас, що породили синів серед вас, і стануть вам, як тубільці між синами Ізраїлевими; з вами вони кинуть жеребка про спадок серед Ізраїлевих племен.
23 І станеться, у тому племені, де мешкатиме з ним той чужинець, там дасте його спадок, говорить Господь Бог.
Василій Шебуєв (1777-1855). Видіння пророка Єзекіїля (еск із плафона для церкви Св. Катерини в Академії Мистецтв (С-П-бг) (1836)
48:1 А оце імена племен: Від північного кінця по боці дороги до Хетл ону, де йти до Хамату, Хацар-Енан, на границі Дамаску на північ, по боці Ха мату, і будуть вони йому від східнього кінця аж до моря, один уділ Данові.< /p>
2 А при границі Дана від східнього кінця й аж до кінця західньо го, один уділ Ассирові.
3 А при границі Ассира від східнього кі нця аж до кінця західнього, один уділ Нефталимові.
4 А при гран иці Нефталима від східнього кінця аж до кінця західнього, один уділ Манасії .
5 А при границі Манасії від східнього кінця аж до кінця захід нього, один уділ Єфремові.
6 А при границі Єфрема від східнього кінця й аж до кінця західнього, один уділ Рувимові.
7 А при гр аниці Рувима від східнього кінця аж до кінця західнього, один уділ Юді.
8 А при границі Юди від східнього кінця аж до кінця західнього буд е те приношення, що ви принесете, ділянка на двадцять і п'ять тисяч завшир, а завдовж як одна з частин племен зо східнього кінця аж до кінця західньог о, і буде в ній святиня.
9 Те приношення, що принесете Господев і, ділянка буде завдовж двадцять і п'ять тисяч, а завшир двадцять тисяч.
Вільям блейк (1757-1829) . Ілюстрація до книги пророка Єзекіїля.
10 А святе приноше ння буде для оцих: ділянка священикам на північ двадцять і п'ять тисяч, а н а захід завшир десять тисяч, а на схід завшир десять тисяч, а на південь за вдовж двадцять і п'ять тисяч, і Господня святиня буде серед того.
&nb sp;11 Священиками, посвяченим із синів Садока, що виконували Мою сторожу, щ о не блукали блуканиною Ізраїлевих синів, як блукали Левити,
12 то буде їм приношення з приношення цієї землі, найсвятіша святість, при гр аниці Левитів.
13 А Левити відповідно границі священиків, ділян ка їм на двадцять і п'ять тисяч завдовж, а завшир десять тисяч, уся довжина двадцять і п'ять тисяч, а ширина десять тисяч.
14 І вони не пр одадуть із цього, і не виміняють, і первоплід землі ні до кого не перейде, бо це святість для Господа.
15 А ділянка на п'ять тисяч завширш ки й на двадцять і п'ять тисяч завдовжки призначається на оселення й на пас овиська, а саме те місто буде всередині.
16 А оце розміри його: північний край чотири тисячі й п'ять сотень, і південний край чотири тисяч і й п'ять сотень, і від східнього краю чотири тисячі й п'ять сотень, а захі дній край чотири тисячі й п'ять сотень.
& nbsp;
< em>Cooper, Thomas Sidney (1803-1902). Вечір на лузі.
17 І буде пасовисько для міста, на північ двісті й п'ятдесят, і на південь двіст і й п'ятдесят, і на схід двісті й п'ятдесят, і на захід двісті й п'ятдесят.
18 А позостале на довжину навпроти святого приношення десять т исяч на схід і десять тисяч на захід, і буде воно навпроти святого приношен ня, і буде плід його на хліб робітникам міста.
19 А робітники м іста будуть оброблювати його зо всіх Ізраїлевих племен.
20 Усе приношення ділянка на двадцять і п'ять тисяч завдовж і на двадцять і п'ять тисяч завшир, чотирикутнє, і піднесене святе приношення понад володіння міс та.
21 А позостале для князя, з цього й з того боку святого при ношення та володіння міста перед тими двадцятьма й п'ятьма тисячами приноше ння аж до границі на схід та на захід, навпроти тих двадцяти й п'яти тисяч аж до границі на захід, навпроти частин племен, це князеві, і буде святе пр иношення, а святиня дому серед них.
22 А з володіння Левитів і з володіння міста серед того, що буде князеві, між границею Юди й між грани цею Веніямина, буде це князеві.
Мікельанджело Буанаротті (1475-1564). Пророк Єзекіїль (Сикстинськ а капела).
23 А решта племен від східнього кінця аж до кін ця західнього, один уділ Веніяминові.
24 А при границі Веніямин а від східнього кінця аж до кінця західнього, один уділ Симеонові.
&n bsp;25 А при границі Симеона від східнього кінця аж до кінця західнього, од ин уділ Іссахарові.
26 А при границі Іссахара від східнього кін ця аж до кінця західнього, один уділ Завулонові.
27 А при грани ці Завулона від східнього кінця аж до кінця західнього, один уділ Ґадові. p>
28 А при границі Ґада до границі південної, на півдні, то буде г раниця від Тамару до води Меріват-Кадешу, потоку, до Великого моря.
& nbsp;29 Оце Край, що поділите жеребком у спадок Ізраїлевим племенам, і це ї хні уділи, говорить Господь Бог.
Храм у видінні Єзекії.< /p>
30 А оце виходи міста: з північного кінця чотири тисячі й п'ять сотень міри.
31 А міські брами на імена Ізраїлевих племен, три брамі на північ: одна брама Рувимова, одна брама Юдина, одна брама Левієва .
32 А при східньому кінці чотири тисячі й п'ять сотень, а брам троє: одна брама Йосипова, одна брама Веніяминова, одна брама Данова.
< p> 33 І південний край чотири тисячі й п'ять сотень міри, а брам троє: одна брама Симеонова, одна брама Іссахарова, одна брама Завулонова.34 Західній кінець чотири тисячі й п'ятьсот, три їхні брамі: одна бра ма Ґадова, одна брама Ассирова, одна брама Нефталимова.
35 Навк оло вісімнадцять тисяч. А ім'я міста з того дня: Тут Господь.
Муж із мірничою палицею. Книжкова ілюстрація.
DTSTAMP:20240329T064323Z DTSTART:20151124T000000Z DTEND:20151124T220000Z SEQUENCE:0 RRULE:FREQ=YEARLY;COUNT=999;INTERVAL=1;BYYEARDAY=+328 TRANSP:OPAQUE END:VEVENT END:VCALENDAR