BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//jEvents 2.0 for Joomla//EN CALSCALE:GREGORIAN METHOD:PUBLISH BEGIN:VEVENT UID:6d0d389b027db50fcecda1d78b8e135b CATEGORIES:Біблія за рік на сьогоднi SUMMARY:Біблія за рік на сьогодні DESCRIPTION;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE:
26 листопада: Даниїл 2:24-3:30, 1Пет ра 4:7-5:14, Псалом 118(119):81-96 (РСП, NIV: 119:8 1-96), Приповісті 28:15-16
1Петра 4:7-5 :14:
Dirck van Baburen (бл.1595-1624, Утрехт). Святий Петро.&nb sp;
4:7 Кінець же всьому наблизився. Отже, будьте мудрі й пильну йте в молитвах!
8 Найперше майте щиру любов один до одного, бо любов покриває багато гріхів!
9 Будьте гостинні один до одного без нехоті!
10 Служіть один одному, кожен тим даром, якого отри мав, як доморядники всілякої Божої благодаті.
Ян Стика (1858-1925). Святий Петро проповідує в ката комбах.
11 Коли хто говорить, говори, як Божі слова. Коли хто служить, то служи, як від сили, яку дає Бог, щоб Бог прославлявся в усьому Ісусом Христом, що Йому слава та влада на віки вічні, амінь.
< p> 12 Улюблені, не дивуйтесь огневі, що вам посилається на випробовува ння, немов би чужому випадку для вас.13 Але через те, що берет е ви участь у Христових стражданнях, то тіштеся, щоб і в з'явленні слави Йо го раділи ви й звеселялись.
Ліворуч:
14 Коли ж вас ганьблять за Христове Ім'я, то ви блаженні, бо на вас спочиває Дух слави й Дух Божий.
15 Ніхто з вас хай не стра ждає, як душогуб, або злодій, або злочинець, або ворохобник,
16 а коли як християнин, то нехай не соромиться він, але хай прославляє Бога за те.
Лука Сіньоре ллі (1445(50?)-1523). Воскресіння тіла.
17 Бо час уж е суд розпочати від Божого дому; а коли він почнеться перше з нас, то який кінець тих, хто противиться Божій Євангелії?
Лука Сіньореллі (1445(50?)-1523). Воскресіння тіла, прокляті.
18 А коли праведний ледве спасеться, то безбожний та грішний де зможе з'явитись?
19 Тому й ті, хто з Божої волі страждає, нехай душі свої віддадуть в доброчинстві Йому, як Створителю вірному.
Ел ь Греко (1541-1614). Видіння Святого Петра.
5:1 Тож благаю між в ами пресвітерів, співпресвітер та свідок Христових страждань, співучасник с лави, що повинна з'явитись:
2 пасіть стадо Боже, що у вас, нагл ядайте не з примусу, але добровільно по-Божому, не для брудної наживи, а ре вно,
3 не пануйте над спадком Божим, але будьте для стада за вз ір.
Поль Сеза́нн (1839-1906). Свя щеник.
4 А коли Архипастир з'явиться, то одержите ви нев'янучого вінка слави.
5 Також молоді, коріться старшим! А в сі майте покору один до одного, бо Бог противиться гордим, а смиренним дає благодать!
6 Тож покоріться під міцну Божу руку, щоб Він вас Св ого часу повищив.
< em>Fernando Gallego c.1440-1507). Ісус в силах.
7 По кладіть на Нього всю вашу журбу, бо Він опікується вами!
8 Будь те тверезі, пильнуйте! Ваш супротивник диявол ходить, ричучи, як лев, що шу кає пожерти кого.
9 Противтесь йому, тверді в вірі, знавши, що ті самі муки трапляються й вашому братству по світі.
Пітер Пауль Ру бенс (1577-1646). Полювання на левів (1621).
10 А Бог усяк ої благодаті, що покликав вас до вічної слави Своєї в Христі, нехай Сам удо сконалить вас, хто трохи потерпів, хай упевнить, зміцнить, уґрунтує.
11 Йому слава та влада на вічні віки, амінь.
Pietro Perugino (1446-1524). Б ог-Отець в оточенні анголів
12 Я коротко вам написав через Силуяна, як гадаю вірного брата. Закликаю та свідчу, що це Божа благодать правдива, що ви в ній стоїте.
13 Вітає вас разом вибрана Церква в Вавилоні, і Марко, мій син.
Фра Беато Анжеліко ( 1395-1555). Святий Петро проповідує в присутності Святого Марка.&n bsp;
14 Вітайте один одного поцілунком любови. Мир вам усі м у Христі! Амінь.
Псалом 118(119):81-96 (РСП, N IV: 119:81-96):
81 Душа моя слабне від туги за спасінн ям Твоїм, чекаю я слова Твого!
Куїнджі Архип (1842-1910). Маріупіль.
82 За сло вом Твоїм гаснуть очі мої та питають: Коли Ти потішиш мене?...
83 Хоч я став, як той міх у диму, та Твоїх постанов не забув.
8 4 Скільки днів для Твого раба? Коли присуда зробиш моїм переслідникам?
< p> 85 Гордуни покопали були мені ями, що не за Законом Твоїм.&n bsp;86 Усі Твої заповіді справедливі; неправдиво мене переслідують, допомож и Ти мені!
Куї нджі Архип (1842-1910). Осіння грязюка.
87 Малощо не погуб или мене на землі, та я не покинув наказів Твоїх!
88 Оживи Ти м ене за Своїм милосердям, і я буду триматися свідчення уст Твоїх!
&nbs p;89 Навіки, о Господи, слово Твоє в небесах пробуває.
90 З род у в рід Твоя правда; Ти землю поставив і стала вона,
91 усі за Твоїми судами сьогодні стоять, бо раби Твої всі.
Куїнджі Архип (1842-191 0). Хмарка.
92 Коли б не Закон Твій, розрада моя, то я був би загинув в недолі своїй!
93 Я повік не забуду наказів Твоїх, бо Ти ними мене оживляєш.
94 Твій я, спаси Ти мене, бо наказів Твоїх я шукаю!
Куїнджі Архип (1842-1910). Після дощу. (1879) p>
95 Чекають безбожні забити мене, а я про свідоцтва Твої розважаю .
96 Я бачив кінець усього досконалого, але Твоя заповідь вельм и широка!
Куїнджі Архип (1842-1910). Після грози.
p>
Приповісті 28:15-16:
15 Лев ричучи й й ведмідь ненажерливий це безбожний володар над людом убогим.
  ;16 Володар, позбавлений розуму, тисне дошкульно, а ненависник зажерливости буде мати дні довгі.
William Hatherell (1855-1928). Саул ки дає списа в Давида.
Даниїл 2:24-3:3 0:
2:24 Потому Даниїл пішов до Арйоха, якого цар пр изначив вигубити вавилонських мудреців. Пішов він та й так йому сказав: Не губи вавилонських мудреців! Заведи мене перед царя, і я об'явлю цареві розв 'язку сна.
< em>Даниїл у царя. Книжкова ілюстрація< /em>
25 Тоді Арйох негайно привів Даниїла перед царя, та й сказав йому так: Знайшов я мужа з синів Юдиного вигнання, що об'явить царе ві розв'язку сна.
26 Цар заговорив та й сказав Даниїлові, що йо му було ймення Валтасар: Чи ти можеш об'явити мені сон, якого я бачив, та й ого розв'язку?
27 Даниїл відповів перед царем та й сказав: Таєм ниці, про яку питається цар, не можуть об'явити цареві ані мудреці, ані зак линачі, ані чарівники, ані віщуни.
28 Але є на небесах Бог, що відкриває таємниці, і Він завідомив царя Навуходоносора про те, що буде в к інці днів. Твій сон та видіння твоєї голови на ложі твоїм оце вони:
& nbsp;29 Тобі царю, приходили на ложе твоє думки твої про те, що буде потім, а Той, Хто відкриває таємницю, показав тобі те, що буде.
30 А мені ця таємниця відкрита не через мудрість, що була б у мені більша від му дрости всіх живих, а тільки на те, щоб об'явити цареві розв'язку, і ти пізн аєш думки свого серця.
Даниїл у царя. Книжкова ілюстрація
31 Ти, царю, бачив, аж ось один великий бовван, бовван цей величезний, а блиск його дуже сильний; він стояв перед тобою, а вигляд його був страшний.
32 Цей бовва н такий: голова його з чистого золота, груди його та рамена його зо срібла, нутро його та стегно його з міді,
33 голінки його з заліза, но ги його частинно з заліза, а частинно з глини.
1-й сон Навуходоносора (книжна мініатюра, Франція, 15 -те століття)
34 Ти бачив, аж ось одірвався камінь сам, не через руки, і вдарив боввана по ногах його, що з заліза та з глини, і розт орощив їх.
35 Того часу розторощилося, як одне, залізо, глина, мідь, срібло та золото, і вони стали, немов та полова з току жнив, а вітер їх розвіяв, і не знайшлося по них жодного сліду; а камінь, що вдарив того б оввана, став великою горою, і наповнив усю землю.
36 Оце той со н, а його розв'язку зараз скажемо перед царем.
William Brassey Hole (1846–1917). Даниїл пояснює сон Нав уходоносора.
37 Ти, царю, цар над царями, якому Небесний Б ог дав царство, владу й міць та славу.
38 І скрізь, де мешкають людські сини, польова звірина та птаство небесне, Він дав їх у твою руку, та вчинив тебе пануючим над усіма ними. Ти голова, що з золота.
  ;39 А по тобі постане інше царство, нижче від тебе, і царство третє, інше, що з міді, яке буде панувати над усією землею.
40 А царство чет верте буде сильне, як залізо, бо залізо товче й розбиває все, так і воно ст овче й розіб'є, як залізо, що все розбиває.
41 А що ти бачив но ги та пальці частинно з ганчарської глини, частинно з заліза, то це буде по ділене царство, і в ньому буде трохи залізної міці, бо ти бачив залізо, змі шане з глейкою глиною.
42 А пальці ніг частинно з заліза, а час тинно з глини, то й частина царства буде сильна, а частина буде ламлива.
Ідол у сні царя. Даниїл у царя. Книжкова ілюстрація
< p> 43 А що бачив ти залізо, змішане з глейкою глиною, то вони змішані будуть людським насінням, а не будуть прилягати одне до одного, як залізо н е змішується з глиною.44 А за днів тих царів Небесний Бог пост авить царство, що навіки не зруйнується, і те царство не буде віддане іншом у народові. Воно потовче й покінчить усі ті царства, а само буде стояти нав іки.
45 Бо ти бачив, що з гори відірвався камінь сам, не руками , і потовк залізо, мідь, глину, срібло та золото. Великий Бог об'явив царев і те, що станеться потім. А сон цей певний, і певна його розв'язка!
Розгадка сна царя Даниїлом. Гравюра.
46 Тоді цар Навуходо носор упав на своє обличчя й поклонився Даниїлові, і наказав приносити йому хлібну жертву та любі пахощі!
47 Цар відповів Даниїлові та й с казав: Направду, що ваш Бог це Бог над богами та Пан над царями, і Він відк риває таємниці, коли міг ти відкрити оцю таємницю!
48 Тоді цар звеличив Даниїла, і дав йому численні дарунки, і вчинив його паном над усім вавилонським краєм, і великим провідником над усіма вавилонськими мудрецям и.
< /p>
Даниїл розв'язує сон Навуходоносора. Henry Davenport Northrop's "Treasures of the Bible" (1894).
49 А Даниїл просив від царя, і він призначив над справами вавилонськ ого краю Шадраха, Мешаха та Авед-Неґо, а Даниїл був при царському дворі.
3:1 Цар Навуходоносор зробив був золотого боввана, заввишки йому шістде сят ліктів, завширшки йому шість ліктів. Він поставив його в долині Дура в вавилонській окрузі.
2 І цар Навуходоносор послав зібрати сатра пів, заступників, підсатрапів, радників, суддів, вищих урядників та всіх ок ругових володарів, щоб прийшли на посвячення боввана, якого поставив цар На вуходоносор.
3 Того часу зібралися сатрапи, заступники, підсатр апи, радники, скарбники, судді, вищі урядники та всі округові володарі, щоб посвятити боввана, якого поставив цар Навуходоносор, і поставали навпроти боввана, якого поставив Навуходоносор.
Ідол у Вавилоні.
4 А оповісник закликав лунким Гол осом: До вас говориться, народи, люди та язики!
5 Того часу, ко ли ви почуєте голос рога, сопілки, гітари, гусел, псалтиря, флейти та всіля кого роду музику, падайте й поклоніться золотому бовванові, якого поставив цар Навуходоносор.
6 А той, хто не впаде й не поклониться, тієї хвилі буде вкинений до середини палахкотючої огненної печі.
7 Тому того часу, як усі народи почують голос рога, сопілки, гітари, гусел, п салтиря та всілякого роду музику, попадають всі народи, люди та язики, і по клоняться золотому бовванові, якого поставив цар Навуходоносор.
  ;8 А цього часу наблизилися халдейські мужі, і доносили на юдеїв.
Цар Навуходоносор ШШ (634-562 дл Хр.). Європей ська гравюра.
9 Вони заговорили та й сказали цареві Навухо доносорові: Царю, живи навіки!
10 Ти царю, видав наказа, щоб ко жен чоловік, хто почує голос рога, сопілки, гітари, гусел, псалтиря й флейт и та всілякої музики, упав і поклонився золотому бовванові.
11 А той, хто не впаде й не поклониться, буде вкинений до середини палахкотючо ї огненної печі.
12 Є юдейські мужі, яких ти призначив над спра вами вавилонської округи, Шадрах, Мешах та Авед-Неґо, ці мужі не звернули н а тебе, царю, уваги: богам твоїм не служать, і золотому бовванові, якого ти поставив, не вклоняються.
Ідол у Вавилоні. Книжкова ілюстрація
13 Тоді Нав уходоносор у гніві та в лютості наказав привести Шадраха, Мешаха та Авед-Не ґо, і того часу цих людей привели перед царя.
14 Навуходоносор заговорив та й сказав їм: Шадраху, Мешаху та Авед-Неґо, чи це правда, що ви моїм богам не служите, а золотому бовванові, якого я поставив, не вклоняєт еся?
15 Тепер, якщо ви готові, щоб того часу, коли почуєте голо с рога, сопілки, гітари, гусел, псалтиря й флейти та всіляких родів музику, попадали й кланялися бовванові, якого я зробив. А якщо ви не поклонитеся, тієї години будете вкинені до середини палахкотючої огненної печі, і хто то й Бог, що врятує вас від моїх рук?
16 Шадрах, Мешах та Авед-Неґ о відповіли та й сказали цареві Навуходоносорові: Ми не потребуємо відповід ати тобі на це слово.
Франсіско де Сурбаран (1598-1664). Бог-Отець. em>
17 Якщо наш Бог, Якому ми служимо, може врятувати нас з пал ахкотючої огненної печі, то Він урятує й з твоєї руки, о царю!
18 А якщо ні, нехай буде тобі, о царю, знане, що богам твоїм ми не служимо, а золотому бовванові, якого ти поставив, не будемо вклонятися!
  ;19 Тоді Навуходоносор переповнився лютістю, і вигляд його обличчя змінився проти Шадраха, Мешаха та Авед-Неґо. Він відповів, і наказав напалити піч у семеро понад те, як повинно було напалити її.
20 І він на казав хоробрим військовим мужам, що були в його війську, зв'язати Шадраха, Мешаха та Авед-Неґо, щоб укинути до палахкотючої огненної печі.
  ;21 Того часу ці мужі були пов'язані в своїх плащах, у своїх сорочках і в с воїх шапках, і в своїх убраннях, і були повкидані до середини палахкотючої огненної печі.
Три юнака в огненій печі з Сином Божим. Книжкова ілюстрація.
22 А що слово царя було гостре, то піч напалена була надзвичайно сильно, так що тих мужів, що підій мали, щоб укинути Шадраха, Мешаха та Авед-Неґо, забило їх огняне полум'я. p>
23 А ці три мужі, Шадрах, Мешах та Авед-Неґо, упали до середини палахкотючої огненної печі пов'язані.
Три юнака в огненій печі. Розпис в катак омбах Присцили (кін.3-го-поч.4-го ст. по Христу)
24 Тоді ц ар Навуходоносор здивувався, і поспішно встав, заговорив та й сказав до сво їх радників: Чи ж не трьох зв'язаних мужів ми кинули до середини огню? Ті в ідповіли та й сказали цареві: Певне, царю!
25 Він відповів та й сказав: Таж я бачу чотирьох мужів непов'язаних, що ходять посеред огню, і шкоди їм нема, а вигляд того четвертого подібний до Божого сина!
Три юнака в огненій печі. Вірменський манускрипт 13 ст.
26 Тоді Навуходоносор наблизився до челюстів палахкотючої огненної печі, заговорив та й сказав: Шадраху, Мешаху та Авед-Неґо, раби Його, Бога Всевишнього, вийдіть і прийді ть! Тоді Шадрах, Мешах та Авед-Неґо вийшли з середини огню.
27 І зібралися сатрапи, заступники, і підсатрапи, і цареві радники, та й побач или тих мужів, що огонь не мав сили над їхнім тілом, і не опалився волос їх ньої голови, і їхні плащі не змінилися, і запах огню не ввійшов у них.
< p style="text-align: center;">Три отрока в огненій печі. Новгородська ікона 15 століття .
28 Навуходоносор заговорив та й сказав: Благословенний Б ог Шадраха, Мешаха та Авед-Неґо, що послав Свого Ангола, і врятував Своїх р абів, які надіялися на Нього. І вони не послухалися царського слова, і дали свої тіла на огонь, аби не служити й не кланятися іншому богові, крім Бога свого.
29 А тепер від мене видається наказ, що кожен з народу, люду та язика, який скаже що згірдливе на Бога Шадраха, Мешаха та Авед-Неґ о, буде почетвертований, а дім його обернений буде на сміття, бо немає іншо го Бога, що міг би так урятувати, як оце.
30 Того часу цар зроб ив, щоб добре велося Шадрахові, Мешахові та Авед-Неґові в вавилонській окру зі.
DTSTAMP:20240329T110526Z DTSTART:20151126T000000Z DTEND:20151126T220000Z SEQUENCE:0 RRULE:FREQ=YEARLY;COUNT=999;INTERVAL=1;BYYEARDAY=+330 TRANSP:OPAQUE END:VEVENT END:VCALENDAR