BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//jEvents 2.0 for Joomla//EN CALSCALE:GREGORIAN METHOD:PUBLISH BEGIN:VEVENT UID:8095bb686d7d09ccad0a4c72db41fe0a CATEGORIES:Християнство і культура SUMMARY:Анджей Вайда: Колорит неба «Розп’яття» Грюнвальде DESCRIPTION;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE:
Кожен з нас, режисерів, хотів би зробити щось оригінальне, кожен намагається диви тися на світ власними очима, але є інші художники, більш талановиті, вони в же багато зробили, щоб відібрати у нас свіжість цього погляду. Під вечір я лечу з Палермо до Риму на висоті 10 000 метрів. За вікном криваве і зе лене небо, якийсь містичний захід сонця: я був щасливий, спостерігаючи щось незвичайне, а за хвилину вже усвідомлював, щоя це раніше вже десь бачив, і зовсім не в літаку! Так, звичайно, адже це небо художника Грюнвальда, який силою своєї уяви, вже тоді, 500 років тому, злетів за хмари, щоб намалюват и такий незбагненний фон для розп’яття Христа. Отже, видіння за вікном не є моїм відкриттям, хоча я так сильно його відчуваю? Ні! Я так сильно сприйня в цей образ, бо знав живопис Грюнвальда, оскільки саме він відкрив мені очі на неймовірне поєднання червоного і зеленого.
Джерело: Анд жей Вайда «Повертаючись до перейденого»
Маттіас Гот ард Грюнвальде (1470 чи 1475-1528). Айзенхеймський вівтар (фрагмент).< /p> DTSTAMP:20240328T162441Z DTSTART:20180402T200000Z DTEND:20180402T220000Z SEQUENCE:0 RRULE:FREQ=YEARLY;COUNT=999;INTERVAL=1;BYYEARDAY=+092 TRANSP:OPAQUE END:VEVENT END:VCALENDAR