Ми проповідуємо Христа розп'ятого (1Кор.1:23)

А Він був ранений за наші гріхи, за наші провини Він мучений був, кара на Ньому була за наш мир,
Його ж ранами нас уздоровлено! Усі ми блудили, немов ті овечки, розпорошились кожен на власну дорогу,
і на Нього Господь поклав гріх усіх нас! 
(Ісаї 53:5,6)

Ukrainian English Russian

Хто такі лютерани-2 або потреба сіяти чисте Слово Боже

 Єпископ УЛЦ В’ячеслав Горпинчук

З ласки Божої, наприкінці травня авторові цих рядків вдалося побувати з євангелізаційною поїздкою у Харкові, Ізюмі, Донецьку та Запоріжжі. Разом із місцевими пастирями та парафіянами ми запросили до церков майже півтори тисячі людей та поспілкувалися про Христа із кількома десятками чоловіків і жінок у відвідуваних містах.
Часто люди запитували про основну відмінність між лютеранством, православ'ям і католицтвом. Ми пояснювали, що ця відмінність полягає в ставленні до Божого Слова. Адже саме з цього ставлення і виходять усі нинішні розбіжності між усіма християнськими конфесіями.

Частина конфесій, зокрема такі, як православ'я і католицтво, на один, фактично, рівень підносять і Біблію, і людські передання, твори отців церкви. Окрім того, в католицтві Папа Римський часто може мати вищий авторитет від чітких слів Святого Письма. А твори отців часом суперечать один одному і Святому Писанню. Звідси випливає практика поклоніння святим, надія на людські сили у спасінні та інші неправдиві вчення. Таким чином на пшеничне поле Божого Слова засівається ще й кукіль диявольського учення (Мт. 13:24-29, 36-42). Людські традицій св. Павло називає ще байками. Господь через нього застерігає: «Цурайся нечистих та бабських байок, а вправляйся в благочесті. Бо вправа тілесна мало корисна, а благочестя корисне на все, бо має обітницю життя теперішнього та майбутнього. Вірне це слово, і гідне всякого прийняття!» (1 Тимофія 4:7-9). Лютерани цінують Біблію понад усі твори, хай навіть найпопулярніших отців, богословів і найбільш освічених християн. Господь каже, що Його треба слухатися більше, як людей (Дії 5:29). Тож ми віримо, що ми виправдані самою вірою у Христа Спасителя, без діл Закону. Так навчає Слово Боже. Христос помер за наші гріхи і воскрес для виправдання нашого. Написано: «І нема ні в кім іншім спасіння. Бо під небом нема іншого Ймення, даного людям, що ним би спастися ми мали» (Дії 4:12).

З іншого боку, більшість протестантів, які нібито теж наголошують на тому, що вони спасенні самою вірою, Біблію все ж таки підпорядковують своєму розумові, людській логіці. Звідси виходить заперечення багатьох Біблійних учень, і серед них: реальної присутності правдивих тіла та крові Христових у Святій Вечері, заперечення Хрищення немовлят і дітей. Звідси походять і різноманітні єресі на кшталт необхідності говоріння незрозумілими мовами на зібраннях, проповідування процвітання та відсутності хвороб уже в цьому світі, фальшиві пророцтва про дату кінця світу, про різні політичні розвитки тощо.

• Сьогодні ми бачимо, як подібно до середньовічного католицтва і російського православ'я сучасні п'ятидесятницькі рухи також стрімко вплутуються у розмови про новий світовий порядок та інші подібні речі. Господь Святий Дух і тут чітко застерігає: «А між людом були й неправдиві пророки, як і будуть між вас учителі неправдиві, що впровадять згубні єресі, відречуться від Владики, що викупив їх, і стягнуть на себе самі скору погибіль. І багато-хто підуть за пожадливістю їхньою, а через них дорога правдива зневажиться. І в зажерливості вони будуть ловити вас словами облесними. Суд на них віддавна не бариться, а їхня загибіль не дрімає!» (1 Петра 2:1-3). А лютерани тримаються Біблії, і нашою позицією є покора Божому Слову, навіть якщо якісь речі можуть суперечити нашій грішній логіці. Тому краще схилити голову перед Божим Словом і сказати: «Говори Господи, бо раб твій слухає» (1 СамуїловаЗ:10).
Наша євангелізаційна поїздка східною Україною завершилася, але вона також указала нам на ту потребу, яку мають мільйони наших співвітчизників, які перебувають у духовному інформаційному вакуумі, а тому часто стають мішенню диявола, який діє через неправдивих учителів. Ми молимося, щоб усі читачі «Стягу» були Божими інструментами у поширенні чистого Євангелія посеред нашого народу. Бо Господь каже: «Ви світло для світу. Не може сховатися місто, що стоїть на верховині гори. І не запалюють світильника, щоб поставити його під посудину, але на свічник, і світить воно всім у домі. Отак ваше світло нехай світить перед людьми, щоб вони бачили ваші добрі діла, та прославляли Отця вашого, що на небі» (Матвія 5:14-16).
В'ячеслав Горпинчук, СТЯГ №102 (червень-липень 2007р).

 

Не вагайтесь про прощення гріхів 

Якщо хтось вагається, що його гріхи відпущено, той зневажає Христа через те, що думає, що гріх його більший чи важливіший за смерть і обітницю Христову, хоча Павло каже (Рим. 5:20): "Де збільшився гріх, там зарясніла благодать", - тобто: милосердя -  могутніше, багатше і сильніше від гріха. 

Апологія Ауґсбурзького віросповідання, Розділ ІІІ. Любов і виконання Закону, 28. 

 

Правдиве богослов’я промовляє, коли промовляє Боже Слово і воно мовчить, коли мовчить Боже Слово. 

Герман Зассе, Господня Вечеря у Лютеранській Церкві, Лист до лютеранських пастирів, № 6,       Травень 1949. 

Календар

СвятийДухХрест2

Молитви

Duerer-Prayer2

 

Події

Аудіо проповіді

st peter preaching in the presence of st mark big

Аудіо музика

Gaudenzio Ferrari 002

Час Реформації

ЧАС РЕФОРМАЦІЇ - заставка

Українське лютеранство

Blog-V-Gorpynchuka

Блог п. Т.Коковського

Blog-Tarasa-Kokovskogo

Віттенберзький соловей

Wittenberg-Nightingale

Семінарія Св.Софії

УЛБ-222